smurfetubby Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei:) er det noen der ute som tilfeldigvis vet om butikkjeder, nettsider hvor man kan få kjøpt helt enkle bokstavsmykker?? Kjæresten og meg har veldig lyst på et hver med hverandres forbokstav, men har enda ikke klart å finne noen steder hvor de har dette.. Tusen takk på forhånd:)
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei:) er det noen der ute som tilfeldigvis vet om butikkjeder, nettsider hvor man kan få kjøpt helt enkle bokstavsmykker?? Kjæresten og meg har veldig lyst på et hver med hverandres forbokstav, men har enda ikke klart å finne noen steder hvor de har dette.. Tusen takk på forhånd:) På slike krimskrans-boder som popper opp på tivoli og lignende finnes det ofte slike bokstavsmykker. I tillegg til andre kvalitetsting...
smurfetubby Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Noen som kanskje vet om noen gullsmedkjeder som fører slike smykker??? helst sølv, men overveier alt:)
Gjest MissB Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Vet Glitter har, men de er jo ikke i ekte sølv;)
smurfetubby Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Var på glitter og så hadde typisk nok ikke våre bostaver da og var også veldige store, spesielt for meg(gutt) Tusen Takk for tipset!!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Hei:) er det noen der ute som tilfeldigvis vet om butikkjeder, nettsider hvor man kan få kjøpt helt enkle bokstavsmykker?? Kjæresten og meg har veldig lyst på et hver med hverandres forbokstav, men har enda ikke klart å finne noen steder hvor de har dette.. Tusen takk på forhånd:) Hørt om google før?? www.personligesmykker.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå