Gå til innhold

Bokstavsmykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) er det noen der ute som tilfeldigvis vet om butikkjeder, nettsider hvor man kan få kjøpt helt enkle bokstavsmykker?? :yvonne: Kjæresten og meg har veldig lyst på et hver med hverandres forbokstav, men har enda ikke klart å finne noen steder hvor de har dette.. Tusen takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei:) er det noen der ute som tilfeldigvis vet om butikkjeder, nettsider hvor man kan få kjøpt helt enkle bokstavsmykker?? :yvonne: Kjæresten og meg har veldig lyst på et hver med hverandres forbokstav, men har enda ikke klart å finne noen steder hvor de har dette.. Tusen takk på forhånd:)

På slike krimskrans-boder som popper opp på tivoli og lignende finnes det ofte slike bokstavsmykker.

I tillegg til andre kvalitetsting... :filer:

Skrevet

Noen som kanskje vet om noen gullsmedkjeder som fører slike smykker??? helst sølv, men overveier alt:)

Skrevet

Vet Glitter har, men de er jo ikke i ekte sølv;)

Skrevet

Var på glitter og så:) hadde typisk nok ikke våre bostaver da og var også veldige store, spesielt for meg(gutt) Tusen Takk for tipset!!!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hørt om google før??

www.personligesmykker.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...