Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Noen som har peiling? Iphone er jo egentlig ganske dyrt. Med tanke på at du må betale ned på telefonen i tillegg til abonnementet. Brukervennlighet, pris, utseende +++ Hjelp meg å velge!
Gjest natten Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Noen som har peiling? Iphone er jo egentlig ganske dyrt. Med tanke på at du må betale ned på telefonen i tillegg til abonnementet. Brukervennlighet, pris, utseende +++ Hjelp meg å velge! Aner ikke om htc hero, men de htc jeg har prøvd er sirup og tungvindte sammenliknet med iphone. Du vil garantert bli MEGET fornøyd med iPhone
Supramundane Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Aner ikke om htc hero, men de htc jeg har prøvd er sirup og tungvindte sammenliknet med iphone. Du vil garantert bli MEGET fornøyd med iPhone Syns det er rart å gi sånne garantier. Jeg har prøvd begge deler, og valgte til slutt HTC Hero. Jeg valgte den pga android - jeg er veldig glad i Google sine verktøy, så det passer meg perfekt i alle fall. Syns ikke dne var "sirup", det argumentet skjønner jeg ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Hvis du ikke liker å gå ned på kne foran mens Steve Jobs drar buksene ned til anklene, velger du HTC Hero med Android. iPhone er, som alt annet med Apple, lock-in for idioter. Med HTC hero får du både multitasking og full rett til å installere akkurat de applikasjonene du selv vil.
Zzyzx Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Aner ikke om htc hero, men de htc jeg har prøvd er sirup og tungvindte sammenliknet med iphone. Du vil garantert bli MEGET fornøyd med iPhone Da har du ikke prøvd en android-telefon fra HTC. Jeg ville definitivt valgt Hero.
Gjest natten Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Hvis du ikke liker å gå ned på kne foran mens Steve Jobs drar buksene ned til anklene, velger du HTC Hero med Android. iPhone er, som alt annet med Apple, lock-in for idioter. Med HTC hero får du både multitasking og full rett til å installere akkurat de applikasjonene du selv vil. Kneler ikke foran noen menn jeg, og ihvertfall ikke koreanerene i HTC. Som jeg skriver...De HTC jeg har prøvd, henger og er trege i menyen. Som jeg også skriver; har ikke prøvd Hero. MEN flere på jobb har gått fra HTC til iPhone. Alle er strålende fornøyde med byttet og vil ikke tilbake. DET vet jeg. Å være "bundet" til Apple skjønner jeg er et problem for enkelte "nerder". For meg er dette ikke noe problem - overhodet. Jeg garanterer ikke, men jeg tror helt sikkert (basert på egen og mange venners erfaring) at du vil like og bli fornøyd med iPhone fra Steve Jobs, og Apple
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Man trenger ikke å være nerd for å like valgfrihet. At iPhone bare kan kverke en applikasjon jeg har lyst på, bare fordi den ikke er godkjent av Apple er jo idioti. Samme er mangel på multitasking i 2010. HTC leverte mobiler med Windows OS, noe som er søppel. Hero har Google Android.
skrue Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 (endret) Synes det kommer litt an på hva man tenker å bruke den til. Om man planlegger å bruke f.eks. spotify på telefonen så er antagelig Hero (eller noe annet som bruker Android) å foretrekke da den tillater at spotify kjører samtidig som man f.eks bruker nettleseren. Det kan man ikke på en IPhone/IPod Touch. Men, motsatt så finnes det antagelig flest programmer tilgjengelig for IPhone og nye kommer gjerne førts for IPhone. Endret 10. januar 2010 av skrue
kissmequick Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror jeg kommer til å kjøpe den nye googletelefonen, nexus one, en av de nærmeste dagene, selv om jeg har vurdert iphone også. Den er ikke mye dyrere (kommer til å betale 3200 uten abb.) men noe mer kronglete å bestille, hvis du ikke har en kamerat i england som gjør det for deg Kanskje den er ett alternativ?
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Hei! Noen som har peiling? Iphone er jo egentlig ganske dyrt. Med tanke på at du må betale ned på telefonen i tillegg til abonnementet. Brukervennlighet, pris, utseende +++ Hjelp meg å velge! Hei! Jeg har ikke peiling, men kjæresten min har. Han har Iphone 3G, og jeg fikk HTC Hero av han i julegave. Nå vurderer han også å kjøpe HTC Hero, etter å ha fikla med min. Det han sier han liker aller best er Android, og at det er utrolig mange gratis og bra apps tilgjengelig. Det eneste minuset han ser på Hero er at menyen er mer sexy på Iphone. Men det kommer visst snart en oppdatering til Android som forandrer på nettopp meny og sånt. Selv er jeg kjempefornøyd med Hero! Jeg synes den er lett å bruke, lett å skrive med, og synes at nettleseren er helt grei. Det er også veldig lett å bytte ut og legge til snarveier på "skrivbordet" eller hva det heter. Men jeg har som sagt ikke peiling, dette er bare det jeg synes. Ang. pris; min Hero er kjøpt uten abonnement fra CDON for ca 4000. Lykke til med valget!
Gjest radisson Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Hei! Jeg har ikke peiling, men kjæresten min har. Han har Iphone 3G, og jeg fikk HTC Hero av han i julegave. Nå vurderer han også å kjøpe HTC Hero, etter å ha fikla med min. Det han sier han liker aller best er Android, og at det er utrolig mange gratis og bra apps tilgjengelig. Lykke til med valget! Ikke peil, men du vet hva Android er? :-) Masse gratis og bra apps tilgjengelig til HTS-en? Vel...akkurat DER er det vel ingen som slår iPhonen Jeg har en HTC Hero selv og har hatt den et par uker nå og sammenlignet med iPhone ville jeg valgt iPhone over Android på nåværende tidspunkt. Rett og slett fordi iPhone er mer modent. HTC Hero er ingen dårlig telefon, men det har en del små irritasjonsmomenter som at onscreen tastaturet ikke helt holder mål (man blir jævlig bortskjemt på den fronten med iphone), android market er elendig sammenlignet med app store. Det er rett og slett en del funksjonalitet Apple gjør mye bedre akkurat nå, helt som forventet når Android er så ferskt og apple har vært på markedet i flere år. Forøvrig: Du kan også matche kontaktliste med facebookvenner på iPhone, applikasjonen heter FeX og finnes i appstore. Integrasjonen med fb/twitter/flickr er veldig kul, men ikke så bra at man burde velge hero over iphone (forøvrig er det bare å bruke flickr sin "post by email"-funksjon for å gjøre det minst like enkelt på iphone som på hero).
Zzyzx Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Matching av kontaktliste med FB kan gjøres på Android også.
Gjest TS Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 Ja, da ble det HTC Hero på meg. Bestilte i dag! Hurra :-) Og takk for alle innspill!
Supramundane Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 Håper du blir fornøyd! Du kan jo kanskje skrive hva du syns i tråden her når du har fått den og brukt den litt?
Supramundane Skrevet 16. januar 2010 #16 Skrevet 16. januar 2010 Jeg fikk forøvrig min HTC Hero i dag og er strålende fornøyd!
Yummy_Mummy Skrevet 18. januar 2010 #17 Skrevet 18. januar 2010 Litt sent ute, jeg, men jeg elsker min iphone og kommer ikke til å bytte ut selv for googletelefonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå