Gjest TS Skrevet 9. januar 2010 #1 Del Skrevet 9. januar 2010 Noen som er gode på styling? Hva slags sko skal man bruke til litt vide jeans som ikke er smale nede. Jeans ala "boyfriend" hos H6M.... Noen som har tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Må vel være mulig å bruke en slags joggeskotype? Ikke sånne man løper med, men noe slikt som disse http://www.xxl.no/sko/dame/fritidssko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes det passer best med boots/støvletter som har gledelås til rett over ankelen med litt hæl... kanskje med noe fæncy detaljer på.. Slet med å finne det selv, og fant til slutt noen som jeg likte godt (slike som jeg beskrev) Vanskelig å finne sko som passer noen ganger, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 9. januar 2010 #4 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes det passer best med boots/støvletter som har gledelås til rett over ankelen med litt hæl... kanskje med noe fæncy detaljer på.. Slet med å finne det selv, og fant til slutt noen som jeg likte godt (slike som jeg beskrev) Vanskelig å finne sko som passer noen ganger, lykke til Slike sko passer veldig godt til jentebukser ala bootcut, bruker det selv Var ikke helt sikker på om TS mente slike bukser, eller sånne bukser som er litt mer guttete. Da vil det ikke passe med støvletter. Kanskje TS kunne poste et bilde av en lignende bukse så blir det enklere å se hva slags sko som passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #5 Del Skrevet 10. januar 2010 Er ikke trådstarteren, men jeans nr 4 fra venstre er boyfriend jeans fra H&M. Et skoforslag på modellen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. januar 2010 #6 Del Skrevet 10. januar 2010 Takk for svar, så hyggelig. Og takk til deg som la inn linken. Til sommeren ser jeg for meg buksa litt oppbrettet med sandaler som på bilde 5 på linken over. Men i disse dager. Brrrrrrrrrrr. Godt tips med ala joggesko... Kom gjerne med flere forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå