Gå til innhold

Kvinner med "androgyne" kropper er de vakreste og mest sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Litt uenig der. Der er bare menn som kler et par kilo ekstra på kroppen. Kanskje litt frekt å si, men jeg tror nok de fleste er enige med meg i det. Er noen kilo overvektig selv, men så er fettet mitt ganske bra fordelt også. Har definitivt aldri manglet på interesse fra kvinner. :)

Det er greit at du mener disse tingene. Men det betyr jo ikke at de fleste andre mener det samme. Fra svarene har du jo hørt at mange gutter liker jenter med former, altså timeglassfigur. Jeg er kvinne og synes absolutt ikke menn kler noen ekstra kilo på kroppen. Ikke at jeg ville forkastet en med litt mage, men det ser jo definitivt best ut uten den magen. På kvinner er det derimot fint med avrundede former. Du høres forresten temmelig innbilsk ut. :)

Skrevet
Litt uenig der. Der er bare menn som kler et par kilo ekstra på kroppen. Kanskje litt frekt å si, men jeg tror nok de fleste er enige med meg i det. Er noen kilo overvektig selv, men så er fettet mitt ganske bra fordelt også. Har definitivt aldri manglet på interesse fra kvinner. :)

Uenig. Et par ekstra kilo på menn er negativt. Ingen kler det. Det som er fint er markerte muskler og en slank kropp.

Skrevet
Uenig. Menn har ingen "riktige" plasser for disse ekstra kiloene å legge seg, mens kvinner med noen ekstra kilo fordelt på pupper, hofter og rumpe virker mer naturlig.

Hva med kvinner med ektra kilo på magen, armene og anklene? Neitakk

Gjest brumlebamse
Skrevet
Hva med kvinner med ektra kilo på magen, armene og anklene? Neitakk

Enig med TS. :tommelopp:

Skrevet

Selv om jenter er tynne, altså ikke anorektisk, men tynne, så er de likevel feminine. Jeg synes ikke rundhet er det samme som femininitet. Tynne jenter har som regel spretne rumpeballer og en hofte som skiller seg fra livet (livvidden). Vi er mange menn som liker slike jenter, men det er blitt så politisk ukorrekt å si det at vi holder kjeft. Jada , jeg vet vi er feige. Men det er ikke lett å ytre slike holdninger offentlig. Da får vi hele feministbransjen på nakken med store beskyldninger om at det er våres feil at jenter får spiseforstyrrelser.

Skrevet
Selv om jenter er tynne, altså ikke anorektisk, men tynne, så er de likevel feminine. Jeg synes ikke rundhet er det samme som femininitet. Tynne jenter har som regel spretne rumpeballer og en hofte som skiller seg fra livet (livvidden). Vi er mange menn som liker slike jenter, men det er blitt så politisk ukorrekt å si det at vi holder kjeft. Jada , jeg vet vi er feige. Men det er ikke lett å ytre slike holdninger offentlig. Da får vi hele feministbransjen på nakken med store beskyldninger om at det er våres feil at jenter får spiseforstyrrelser.

Tynne jenter har som oftest smale hofter. Men det finnes jo alltid unntak... Forresten, det er jo nærmest blitt en norm å bare få lov til å like slanke/tynne jenter, så ro deg ned.

Skrevet

Det er ganske stor forskjell på å være androgyn i kroppsformen og det å ha sprettrumpe og definerte hofter.

Skrevet
99% av alle menn er enige med deg, TS. Skulle likt å se den mannen som hadde sagt nei til Kate Moss eller en annen supermodell. Jeg hadde ikke sagt nei takk, for å si det sånn. Dessuten så har jo alle svarene vist at deres preferanse ikke skiller seg noe fra det du skrev i eksempelet ditt - nemlig slanke damer med ikke så veldig mye former. :5:

Hadde ikke sagt ja til disse supermodellene,kunne jo bare fyllt blåbærsaft på de og brukt de som termometer :)

Skinnpose med ben sir nu jeg.

Mine damer skal ha flotte kvinnelige former,brede deilige hofter og flotte b pupper som ikke henger.

Sånn er kjæresten min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...