Gjest eleganse4ever Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Er det flere gutter her som er enig med meg i dette? Altså, relativt høye (ca.1.75-1.80 m), ganske så slanke (50-60 kg), små bryster (A cup), smale hofter, lange slanke ben og lang tynn hals. Synes de ser så fantastiske ut. De kler alt, og så er de som oftest så elegante. :rødme: Jeg blir i alle fall helt betatt, og jeg tviler på at jeg er den eneste.
Gjest Mann26 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Du skal lete en stund etter heterofile gutter som tenner på jenter med mannlige fysiske egenskaper (smale hofter). :-)
Gjest Gjest_tore_* Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Er det flere gutter her som er enig med meg i dette? Altså, relativt høye (ca.1.75-1.80 m), ganske så slanke (50-60 kg), små bryster (A cup), smale hofter, lange slanke ben og lang tynn hals. Synes de ser så fantastiske ut. De kler alt, og så er de som oftest så elegante. :rødme: Jeg blir i alle fall helt betatt, og jeg tviler på at jeg er den eneste. meh, det høres ut som on de du forklarer hær er helt formløse lange stikker. Jeg liker at en dame har feminine former, gjerne timeglass figur, og det gjør ikke noe om det er pitte litt ekstra kjøtt på rompa.!! Det er hot det
Larsern Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Etter en slik brannfakkel så er det bare å vente på at moroa skal ta til. Godt mulig jeg tar feil, men når slike tråder postes av gjester, så tenker jeg trådstarter er én av to alternativer: 1. En person som troller forumet for å skape usaklig debatt. 2. En jente, med spiseforstyrrelser, som får en slags tilfredsstillelse/bekreftelse i forhold til sitt kroppsbilde av å lese de tildels frustrerte innleggene som kommer.
Gjest ts Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 meh, det høres ut som on de du forklarer hær er helt formløse lange stikker. Jeg liker at en dame har feminine former, gjerne timeglass figur, og det gjør ikke noe om det er pitte litt ekstra kjøtt på rompa.!! Det er hot det Ok, da. Men kun "pitte" litt. Ellers så hadde jeg nok definitivt sagt nei takk. Hehe. Men heldigvis så forstår i alle fall en del jenter hvor viktig det er å passe på figuren sin. Takk og lov.
Gjest ts Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Etter en slik brannfakkel så er det bare å vente på at moroa skal ta til. Godt mulig jeg tar feil, men når slike tråder postes av gjester, så tenker jeg trådstarter er én av to alternativer: 1. En person som troller forumet for å skape usaklig debatt. 2. En jente, med spiseforstyrrelser, som får en slags tilfredsstillelse/bekreftelse i forhold til sitt kroppsbilde av å lese de tildels frustrerte innleggene som kommer. Jeg er en mann. Beklager. Forresten, på hvilken måte er dette en brannfakkel?
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Ok, da. Men kun "pitte" litt. Ellers så hadde jeg nok definitivt sagt nei takk. Hehe. Men heldigvis så forstår i alle fall en del jenter hvor viktig det er å passe på figuren sin. Takk og lov. Jada, jeg sier ikke at det er pent med ei jente på 1,50 og 120kg. Noen liker selvfølgelig det også, men det gjør ikke jeg. Jeg liker jenter som har en sunn kropp, og feminine former. Noen jenter kler faktisk veldig godt å ha noen kilo ekstra! :gjeiper:
Gjesten Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Kall meg rar (og jeg er jo jente), men jeg har aldri syntes det er pent med veldig lange ben...
Gjest ts Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Kall meg rar (og jeg er jo jente), men jeg har aldri syntes det er pent med veldig lange ben... Du tuller? Finnes vel ikke noe vakrere på denne jord? Men så tenner jeg da kun på høye jenter også...
Gjest ts Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Jada, jeg sier ikke at det er pent med ei jente på 1,50 og 120kg. Noen liker selvfølgelig det også, men det gjør ikke jeg. Jeg liker jenter som har en sunn kropp, og feminine former. Noen jenter kler faktisk veldig godt å ha noen kilo ekstra! :gjeiper: Litt uenig der. Der er bare menn som kler et par kilo ekstra på kroppen. Kanskje litt frekt å si, men jeg tror nok de fleste er enige med meg i det. Er noen kilo overvektig selv, men så er fettet mitt ganske bra fordelt også. Har definitivt aldri manglet på interesse fra kvinner.
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Litt uenig der. Der er bare menn som kler et par kilo ekstra på kroppen. Kanskje litt frekt å si, men jeg tror nok de fleste er enige med meg i det. Er noen kilo overvektig selv, men så er fettet mitt ganske bra fordelt også. Har definitivt aldri manglet på interesse fra kvinner. Jada man har jo hver sin smak og hver sin mening =) Men jeg vet hva jeg liker, å jeg vet det er maaaaange flere som vet å sette pris på en formfull kvinnekropp
Gjest Mann26 Skrevet 10. januar 2010 #12 Skrevet 10. januar 2010 Er det flere gutter her som er enig med meg i dette? Altså, relativt høye (ca.1.75-1.80 m), ganske så slanke (50-60 kg), små bryster (A cup), smale hofter, lange slanke ben og lang tynn hals. Synes de ser så fantastiske ut. De kler alt, og så er de som oftest så elegante. :rødme: Jeg blir i alle fall helt betatt, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Jeg er en mann. Det tviler jeg sterkt på :-)
Gjesten Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Du tuller? Finnes vel ikke noe vakrere på denne jord? Men så tenner jeg da kun på høye jenter også... Jeg synes det blir litt stankelbein-aktig.. Bare min mening selvfølgelig, men jeg synes litt lavere jenter er penest
Gjest Christopher, 35 Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 Er det flere gutter her som er enig med meg i dette? Altså, relativt høye (ca.1.75-1.80 m), ganske så slanke (50-60 kg), små bryster (A cup), smale hofter, lange slanke ben og lang tynn hals. Synes de ser så fantastiske ut. De kler alt, og så er de som oftest så elegante. :rødme: Jeg blir i alle fall helt betatt, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Er ikke enig med deg! Liker slanke kvinner med kvinnelige former og hofter!
Gjest yojo Skrevet 10. januar 2010 #15 Skrevet 10. januar 2010 Er det flere gutter her som er enig med meg i dette? Altså, relativt høye (ca.1.75-1.80 m), ganske så slanke (50-60 kg), små bryster (A cup), smale hofter, lange slanke ben og lang tynn hals. Synes de ser så fantastiske ut. De kler alt, og så er de som oftest så elegante. :rødme: Jeg blir i alle fall helt betatt, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Skjønner ikke hvorfor det skal bli noe greier utav dette? Er vel helt ok at han synes disse kvinnene er flotte, deilige og elegante?! Sier meg enig med TS, disse kvinnene kan være veldig flotte disse også. Folk har heldigvis ulik smak
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #16 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er jente da, men jeg synes også den type kvinnekropp er veldig stilig. Det er kanskje mest når det gjelder klær, jeg er opptatt av mote og synes det på mange måter tar seg best ut på de syltynne modelltypene. Men seksuelt sett så liker jeg mer former. Jeg er høy selv og har vært syltynn, men liker egentlig min egen kropp best nå når jeg har mer timeglassfigur. Jeg så kul ut i tanktops når BMIen var på grensen til usunn, men jeg ser bedre ut naken nå når jeg er mer normalt slank. Det er for meg litt forskjell på hva som er kult og hva som er sexy. Hvis det ga mening.
Gjest Gjest1 Skrevet 10. januar 2010 #17 Skrevet 10. januar 2010 Nei, androgyn kropp er litt kjipt. Liker former, dvs. runde, definerte hofter og rumpe (gjerne litt stor), smale midje og sånn passe store pupper (de kan gjerne være små). Kvinnekropp = kurver.
*Numi* Skrevet 10. januar 2010 #18 Skrevet 10. januar 2010 Litt uenig der. Der er bare menn som kler et par kilo ekstra på kroppen. Kanskje litt frekt å si, men jeg tror nok de fleste er enige med meg i det. Er noen kilo overvektig selv, men så er fettet mitt ganske bra fordelt også. Har definitivt aldri manglet på interesse fra kvinner. Uenig. Menn har ingen "riktige" plasser for disse ekstra kiloene å legge seg, mens kvinner med noen ekstra kilo fordelt på pupper, hofter og rumpe virker mer naturlig.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #19 Skrevet 10. januar 2010 99% av alle menn er enige med deg, TS. Skulle likt å se den mannen som hadde sagt nei til Kate Moss eller en annen supermodell. Jeg hadde ikke sagt nei takk, for å si det sånn. Dessuten så har jo alle svarene vist at deres preferanse ikke skiller seg noe fra det du skrev i eksempelet ditt - nemlig slanke damer med ikke så veldig mye former.
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 10. januar 2010 #20 Skrevet 10. januar 2010 Etter en slik brannfakkel så er det bare å vente på at moroa skal ta til. Godt mulig jeg tar feil, men når slike tråder postes av gjester, så tenker jeg trådstarter er én av to alternativer: 1. En person som troller forumet for å skape usaklig debatt. 2. En jente, med spiseforstyrrelser, som får en slags tilfredsstillelse/bekreftelse i forhold til sitt kroppsbilde av å lese de tildels frustrerte innleggene som kommer. Nope, fattern er likedan, og han skal absolutt legge seg oppi kjærestene mine også. "Hun ser altfor mamma ut, hvorfor skaffer du deg ikke en mer sporty dame?" (les: flatbanker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå