Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #1 Skrevet 26. april 2002 har lyst til at bryllupsnatten skal bli spesiell....! vil derfor ha sexpause en stund før den store dagen.. hvor lenge har dere andre pause? 2 uker? 3? 4?
mari Skrevet 26. april 2002 #2 Skrevet 26. april 2002 Tror ikke vi skal ha noen sex pause, kommer til å være så slitene etter bryllupet at vi nok ikke kommer til å ha sex den kvelden, det får vi evt. ta dagen etter eller på bryllups reisa! (drar mandag etter bryllupet!)
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #3 Skrevet 26. april 2002 Beklager - men bryllupsnatten blir gjerne ikke så spesiell. Det blir ofte sent, man har drukket litt og stresset masse i forkant. Så derfor ønsker man som oftest bare å sove... Tror du kanskje vil få deg en enorm skuffelse dersom du legger opp til at den natten skal bli "the big thing" : )
Gunhild Skrevet 26. april 2002 #4 Skrevet 26. april 2002 Uten å brette ut vårt sexliv i detaljer; vi hadde ingen pause i forkant, det ble ikke til det. Og jeg lover: bryllupsnatta ble meget spesiell, til tross for at jeg ikke hadde mye forventninger til denne kvelden (var forberedt på å være sliten osv.) Kanskje litt av cluet var at vi ikke stressa så enormt i forkant, hadde et lite selskap der vi rakk å snakke med alle gjestene, dro tidlig fra selskapet og fikk snakka litt om inntrykkene våre. Bryllupsnatta ble helt spesiell og flott til tross for at vi ikke tok pause i forkant, men som sagt, jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye på den heller..
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #5 Skrevet 26. april 2002 Hmmm...dette tema har vært oppe flere ganger før, og jeg undrer meg da alltid over en ting: Har dere alle alltid sex jevnt og trutt flere ganger i uka ? Jeg har bodd sammen med min tilkommende i flere år og må si at akkurat det med hyppighet går veldig i rykk og napp Blir litt bekymret når det ser ut til at ingen andre har en uke uten sex i ny og ne, uten at det egentlig er noen spesiell grunn til det. Litt avsproing kanskje men jeg bare undres litt. Tror man skal ta det naturlig og ha sex når man har lyst, jeg, enten det er en dag eller en uke til bryllupet.
Gunhild Skrevet 26. april 2002 #6 Skrevet 26. april 2002 Nettopp, anonym! Det er vel derfor det med "pause" aldri ble særlig aktuelt heller. Skulle mene at mange har det slik du skisserer.
Fakse Skrevet 26. april 2002 #7 Skrevet 26. april 2002 Tror kanskje morgenen etterpå kan bli vel så spesiell som akkurat på natta når man kommer til hotellet. Da har man jo fått sovet, og er uthvilte og deilige. Tror forresten det er bedre å ladde opp med å passe på å ha sex litt ofte en stund før bryllupet. En norsk sexolog mente at man måtte ha mindst en time "trening" i uka for å bli gode til å elske. Kan jo selvfølgelig være avholdende siste par ukene dersom man vil, men tror det er vel så viktig å komme i form med litt ekstra "trening". 12
Anki1971 Skrevet 26. april 2002 #8 Skrevet 26. april 2002 hehe. Nei, jeg håper da ikke vi skal ha noen pause før bryllupet Og jeg tror da at bryllupsnatta kan bli like vellykket selv om man ikke har hatt pause fra sex før i ukene før bryllupet Gleder meg enormt til den natta der. min første natt på hotell Med champagne, boblebad og mannen jeg elsker 12
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #9 Skrevet 26. april 2002 Et lite tips: Du vet at mannen har vanskeligere for å holde ut dersom det er lenge siden sist..... Det er jo ikke så festlig dersom akten på bryllupsnatten bare blir en liten "vips-ferdig"........ Så, gjør som vanlig, ha sex når dere har lyst og se hva som skjer på bryllupsnatten!
viwi Skrevet 26. april 2002 #10 Skrevet 26. april 2002 Hehe må le jeg for dette hørtes litt dumt ut... Vi har sex når det måtte passe oss. Etter mange års samboerskap blir det til perioder med mindre sex og perioder med mye sex. Sånn er det bare. Så det blir ikke lagt inn noen pause nei.JEg går ikke rundt og gleder meg til bryllupsnatta mtp sex. Nei det jeg gleder meg til er å få tid sammen med min nybakte mann-hvor vi kan sitte og snakke litt om dagen og slappe av. Sex den natten blir vel bare en bonus.. 12
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #11 Skrevet 28. april 2002 Min erfaring etter syv års samboerskap er at etter lange "pauser" får jeg mindre og mindre lyst... Når vi da har sex igjen tenker jeg: Hvorfor gjør vi ikke dette oftere? Dette er en individuel sak og mange par er ulike på dette området. En vesentlig faktor er blant annet hvor nyforelsket folk er! Vårt sexliv er HELT annerledes nå enn det var de første 2-3 årene vi var sammen. Nå setter vi gjerne like stor pris på en god samtale eller bare det å ligge å holde rundt hverandre. Vi har sex når vi føler for det og det er ikke flere ganger i uken slik som det var før.Dette er vi heldigvis fornøyde med begge to! Vi kommer ikke til å ha noe pause før bryllupet. Det som skjer, det skjer! Uansett kommer vi til å kose oss masse på bryllupsnatten og det gleder vi oss til! Klem fra Sara
Leia Skrevet 8. mai 2002 #12 Skrevet 8. mai 2002 Nei, vi har helst sex hver dag, og blir nesten litt gretne i perioder da vi av ulike grunner ikke har sjansen. Det kan være feriebesøk med tynne vegger el. l. Frustrerende! Tror tiden før bryllupet er stressende nok som den er... Derfor kommer vi nok heller til å passe på at vi får nok tid til sex i dagene før.
Gjest *Perser* Skrevet 8. mai 2002 #13 Skrevet 8. mai 2002 vi prøvde å la være 1 mnd før bryllupet, men vi klarte det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå