Gå til innhold

den evige debatten om pupper...

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet
Ja, jeg skal ha ei fruktbar 100% naturlig jente. :-) Pinnedyr, silikonberter og fitnessdamer står ikke høyt i kurs her i gården :-)

Dette er utenfor tema, men hva i all verden er pinnedyr?

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Om noe skal stoppe meg med en kvinne så er det avdekket lenge før klærene faller.

Skrevet
Om noe skal stoppe meg med en kvinne så er det avdekket lenge før klærene faller.

Og det vil si at du med ditt trent øyet har avdekket alle skavanker før dette punktet? Eller at når en er kommet så langt da går alt greit?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Og det vil si at du med ditt trent øyet har avdekket alle skavanker før dette punktet? Eller at når en er kommet så langt da går alt greit?

Ja og ja.

Skrevet

Ingen kropper er "perfekte". Det er de såkalte "skavankene" som gjør folk unike og perfekte. Forresten så er det personligheten og kjemien som vil avgjøre om jeg eventuelt kommer til å ha sex med dama eller ikke.

Skrevet
Ja og ja.

Så du har aldri fått noen overraskelser(positive/negative)?

Skrevet
Ingen kropper er "perfekte". Det er de såkalte "skavankene" som gjør folk unike og perfekte. Forresten så er det personligheten og kjemien som vil avgjøre om jeg eventuelt kommer til å ha sex med dama eller ikke.

Enig! Men har du noe alvorlige "skavanker" kan det være greit å flagge det på forhånd. Eks. hvis du har fjernet et bryst.

Skrevet
Ei fruktbar jente er ei jente som har en kvinnelig hormonbalanse. Det vil si at hun har et høyere nivå av østrogen enn testosteron. Et høyt nivå av østrogen i en jentekropp vil bli speilet utad ved store fine øyne, langt glansfult hår og kvinnelig fettlagring. :-)

Visstnok er det høyt østrogennivå ved utviklingen som gjør at kvinner får øyne som sitter lenger fra hverandre i motsetning til typisk "mannlig huleboer look" med tettsittende øyne. Så ja, det er kvinnelig med store øyne som er langt fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...