Gå til innhold

den evige debatten om pupper...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av nysgjerrighet finnes det menn som har latt seg stoppe av at en potensiell sengepartner/kjæreste eller lignende har hatt feil(for store/små/stygge/hengete) pupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Av nysgjerrighet finnes det menn som har latt seg stoppe av at en potensiell sengepartner/kjæreste eller lignende har hatt feil(for store/små/stygge/hengete) pupper?

Det kan være en av de første tingene jeg legger merke til, i samme øyeblikk som ansikt, smil, øyne, hår, stemme, tonefall og sånn, men så absolutt ikke noe jeg lar være avgjørende i forhold til noenting som helst.

Gjest Mann26
Skrevet

Jeg tenner på fruktbare jenter. Slike jenter kommer i alle fasonger, så jeg har ingen fasit. ;-)

Gjest Gjest_Pasta_*
Skrevet
Det kan være en av de første tingene jeg legger merke til, i samme øyeblikk som ansikt, smil, øyne, hår, stemme, tonefall og sånn, men så absolutt ikke noe jeg lar være avgjørende i forhold til noenting som helst.

Takk for ærlig svar :)

Hva med kvinner som med klær ser ut som de har litt mer, litt høyere oppe med klær enn uten - ville du blitt skuffet? Eller har menn i tankene at en bh kan gjøre mirakler?

Skrevet
Jeg tenner på fruktbare jenter. Slike jenter kommer i alle fasonger, så jeg har ingen fasit. ;-)

Og hvordan vurder du dette...?

:skratte:

Kan du med ett blikk vurdere hvem som er fruktbar? Eller er det sånn at hvis hun puster og er hunkjønn så er det greit...?

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Så lenge de er to, runde og på rett sted er jeg fornøyd :ler:

Skrevet
Takk for ærlig svar :)

Hva med kvinner som med klær ser ut som de har litt mer, litt høyere oppe med klær enn uten - ville du blitt skuffet? Eller har menn i tankene at en bh kan gjøre mirakler?

Svaret mitt gav seg selv, vil jeg vel tro..??

Har vært samboer med en kvinne som ville ta brystreduksjon fordi de ikke var "fine nok", uten at jeg helt skjønte nødvendigheten av det, og også vært kjæreste med en kvinne som tenkte på å legge inn silikon for å bli "finere". Sistnevnte brukte også innlegg i bh til enhver tid.

Alle har vi en kropp å bo i, men det er rommene vi har inne i oss som bestemmer hvem vi er. :-)

Gjest Mann26
Skrevet
Og hvordan vurder du dette...?

Kan du med ett blikk vurdere hvem som er fruktbar? Eller er det sånn at hvis hun puster og er hunkjønn så er det greit...?

Fint hår, store fine øyne og kvinnelig fettlagring (smal midje med rumpe og lår). :-)

Skrevet
Alle har vi en kropp å bo i, men det er rommene vi har inne i oss som bestemmer hvem vi er. :-)

Dødsbra skrevet Kjetil

Skrevet

Nå er jo jeg ikke mann, men ville ikke latt meg stoppe av at en mindre detalj ved mann var "feil" iforhold til en idealkropp. Har alltid gått utfra at det samme også må gjelde motsatt vei :)

Skrevet (endret)

Nei, men jeg så ei som hadde like stor areola som brystene sine (muligens en E-cup). :sjokk: Det fikk meg til å stoppe opp et lite øyeblikk i allefall. Til tross for at sex så klart ikke var med i bildet da jeg er hetro.

Endret av Snasen
Skrevet
Fint hår, store fine øyne og kvinnelig fettlagring (smal midje med rumpe og lår). :-)

Kan kansje forstå det med kvinnelig fettlagring, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom fint hår, store øyne og fruktbarhet. Men at det er attraktivt er jeg med på :)

Ser du også etter kraftige hofter for å greit kunne klare barnefødsel også da eller...? :fnise:

Skrevet
Dødsbra skrevet Kjetil

Tusen takk! :-)

Skrevet

"Alle har vi en kropp å bo i, men det er rommene vi har inne i oss som bestemmer hvem vi er" :rødme:

Gjest Mann26
Skrevet
Kan kansje forstå det med kvinnelig fettlagring, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom fint hår, store øyne og fruktbarhet. Men at det er attraktivt er jeg med på :)

Ser du også etter kraftige hofter for å greit kunne klare barnefødsel også da eller...? :fnise:

Ei fruktbar jente er ei jente som har en kvinnelig hormonbalanse. Det vil si at hun har et høyere nivå av østrogen enn testosteron. Et høyt nivå av østrogen i en jentekropp vil bli speilet utad ved store fine øyne, langt glansfult hår og kvinnelig fettlagring. :-)

Skrevet
Ei fruktbar jente er ei jente som har en kvinnelig hormonbalanse. Det vil si at hun har et høyere nivå av østrogen enn testosteron. Et høyt nivå av østrogen i en jentekropp vil bli speilet utad ved store fine øyne, langt glansfult hår og kvinnelig fettlagring. :-)

Oki så kjernen er at du vil ha en attraktiv kvinner? E

Skrevet

Kommer aldri til og vise puppa mine når jeg har sex! A L D R I :lur:

om man ser puppa mine- så får man den følelsen av og ville stikke ut øya:o

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kjenner unge jenter som jeg antar er fruktbare, men kanskje ikke med særlig store øyne og så har de kort hår. De har kanskje ikke så mye østrogen i kroppen, de da?

Gjest Mann26
Skrevet
Oki så kjernen er at du vil ha en attraktiv kvinner? E

Ja, jeg skal ha ei fruktbar 100% naturlig jente. :-) Pinnedyr, silikonberter og fitnessdamer står ikke høyt i kurs her i gården :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...