Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare meg hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innlegg som bare er tull og tøys. Folk som finner på saker og ting som en forstår er tull når en leser dem. Veldig overdrevet som regel.

Gjest post-it
Skrevet

Jeg er svært glad i velskrevne trolletråder, min favoritt er denne :sjenert:

Men spam har jeg ingenting til overs for.

Skrevet
Jeg er svært glad i velskrevne trolletråder, min favoritt er denne :sjenert:

Men spam har jeg ingenting til overs for.

Den er min favoritt og! :)

Fantastisk og trollete opningsinnlegg. Aldeles herlig!!

Skrevet

Den der er jo en "spin off" fra en annen tråd, regner ikke det som ekte trolling. Trolling er når innlegg skrives for å provosere.

Skrevet
Den der er jo en "spin off" fra en annen tråd, regner ikke det som ekte trolling. Trolling er når innlegg skrives for å provosere.

Ikke nødvendigvis.

Trolling er også og lage fiktive historier, noe jeg ikke ser noe galt i de så lenge de ikke er ment for å såre.

Skrevet

Går ut fra at denne fantastiske historien også er en trolletråd, det var noen som linket til den på KG men jeg kan ikke huske hvem. :skratte:

Ethvert forum er kjedelig uten dyktige troll :jepp:

Skrevet

Trolling er å skrive innlegg som er ment for å hause opp diskusjoner ut på usakelige vidder. På KG forstås tulletråder som trolling, noe de kan være men ikke nødvendigvis er i den generelle betydningen av begrepet.

Skrevet
Ikke nødvendigvis.

Trolling er også og lage fiktive historier, noe jeg ikke ser noe galt i de så lenge de ikke er ment for å såre.

Jeg formulerte meg litt feil der. Trolletråder må være skrevet på en slik måte at TS forsøker å få leserne til å tro det er sant. Tråden det linkes til over her er ingen trolletråd, fordi det er åpenbart at det er tull og tøys, og det er ingen som påstår den er sann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...