Alladin Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 innlegg som bare er tull og tøys. Folk som finner på saker og ting som en forstår er tull når en leser dem. Veldig overdrevet som regel.
Gjest post-it Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er svært glad i velskrevne trolletråder, min favoritt er denne Men spam har jeg ingenting til overs for.
Samantha Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er svært glad i velskrevne trolletråder, min favoritt er denne Men spam har jeg ingenting til overs for. Den er min favoritt og! Fantastisk og trollete opningsinnlegg. Aldeles herlig!!
Draum Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Den der er jo en "spin off" fra en annen tråd, regner ikke det som ekte trolling. Trolling er når innlegg skrives for å provosere.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Den der er jo en "spin off" fra en annen tråd, regner ikke det som ekte trolling. Trolling er når innlegg skrives for å provosere. Ikke nødvendigvis. Trolling er også og lage fiktive historier, noe jeg ikke ser noe galt i de så lenge de ikke er ment for å såre.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Går ut fra at denne fantastiske historien også er en trolletråd, det var noen som linket til den på KG men jeg kan ikke huske hvem. Ethvert forum er kjedelig uten dyktige troll
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Trolling er å skrive innlegg som er ment for å hause opp diskusjoner ut på usakelige vidder. På KG forstås tulletråder som trolling, noe de kan være men ikke nødvendigvis er i den generelle betydningen av begrepet.
Draum Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Ikke nødvendigvis. Trolling er også og lage fiktive historier, noe jeg ikke ser noe galt i de så lenge de ikke er ment for å såre. Jeg formulerte meg litt feil der. Trolletråder må være skrevet på en slik måte at TS forsøker å få leserne til å tro det er sant. Tråden det linkes til over her er ingen trolletråd, fordi det er åpenbart at det er tull og tøys, og det er ingen som påstår den er sann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå