Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Trodde egentlig at dette skulle være total forhindring for å få beilere og gutter som gir mye oppmerksomhet over tid, men den gang ei. Belaget meg på å trene bort valpefettet først for å være aktuell hos noen, ettersom jeg ofte leser en del her om at utseende er jo veldig viktig når man er kvinne.. Jeg vil fortsette treningen altså.. men er litt forundret over at jeg likevel er såpass populær egentlig. Jeg er 1.75 høy og veier rundt 75 kg, er en strl 40-42. Kan det være at disse guttene faktisk liker fyldigheten i seg selv? og at de finner dette (sammen med andre kvaliteter) attraktivt? De er ganske pågående enkelte, og det er jo hyggelig det, men bare lurer litt på hva de ser. Har forøvrig ikke lav selvtilitt som det kan virke som her, men er jo realistisk..
Gjest Mann27 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Det er forskjell på styggfeit og frodig vet du :-) Frodige damer er jo niiiiiiice :sengekos:
tøydokka Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 for en del år siden slanket jeg meg en del. gikk fra medium til extra small. (Eller fra 65 til 50 kg, fordelt på 160 cm). Min erfaring er at jeg tiltrekker meg omtrent like menn nå som den gang jeg var litt fyldig. Det er kanskje ikke de samme mennene som legger seg etter meg nå som ville vist interesse viss jeg var tyngre og omvendt. Men alt i alt virker det ikke som om slankingen har økt draget for å si det sånn. Det var forøvrig heller ikke meningen.. Tror du kan godte deg med tanken på at det faktisk finnes masse menn som synes det er attraktivt med litt fyldige damer
Steinar40 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Det finnes garantert noen for alle. Spørs bare om man er interessert selv eller ikke.
Kjetil S. Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Mange menn forguder fyldige kvinner har jeg lært! :-))
Gjest A Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Får som oftest mer oppmerksomhet fra menn når jeg legger på meg noen ekstra kilo Men står vel i sammenheng av at de legger seg helst på puppene og hoftene og at jeg får en litt mer "kvinnelig" figur. Ville uansett ikke trent for andres skyld - gjør det for din egen skyld så er sannsynligheten for suksess bedre
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg er 1.75 høy og veier rundt 75 kg, er en strl 40-42. Det er mye jeg ikke forstår her i verden av skiftende smak og behag. Men her lurer jeg virkelig på hvordan man kan si at en kvinne med denne høyden og klesstørrelsen er fyldig? Hvis man ser på høyde og vekt isolert, kan man kanskje si at vekten er noe høy, men man må ta i betraktning om det er muskler eller fett.
Anglofil Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Størrelse 42 er ganske gjennomsnittelig. Fyldig er det ikke slik jeg ser det, men helt gjennomsnittelig. Det er noen for alle, garantert, det har også jeg erfart - til tross for jeg i mange år trodde motsatt. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Størrelse 42 er ganske gjennomsnittelig. Fyldig er det ikke slik jeg ser det, men helt gjennomsnittelig. Det er noen for alle, garantert, det har også jeg erfart - til tross for jeg i mange år trodde motsatt. Mvh Yvonne Søt :rødme:
Gjest Blush ii Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Det er mye jeg ikke forstår her i verden av skiftende smak og behag. Men her lurer jeg virkelig på hvordan man kan si at en kvinne med denne høyden og klesstørrelsen er fyldig? Hvis man ser på høyde og vekt isolert, kan man kanskje si at vekten er noe høy, men man må ta i betraktning om det er muskler eller fett. Det kommer vel helt an på kroppsfasongen og hvordan kiloene er fordelt. Utrent kropp og overflødig fett på mage, rompe, lår osv vil jeg karakterisere som litt fyldig ja. (Uten at jeg sier det er stygt eller feil bare så det er sagt)
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Størrelse 42 er ganske gjennomsnittelig. Fyldig er det ikke slik jeg ser det, men helt gjennomsnittelig. Det er noen for alle, garantert, det har også jeg erfart - til tross for jeg i mange år trodde motsatt. Mvh Yvonne Gjennomsnittelig? Lever i en liten boble i Storbritania ser jeg.
Anglofil Skrevet 10. januar 2010 #12 Skrevet 10. januar 2010 Gjennomsnittelig? Lever i en liten boble i Storbritania ser jeg. Og med det mener du? Gjennomsnittsstørrelsen på en kvinne i dag ligger på mellom 40 og 42 på kvinner i dag. I butikkene kan disse størrelsene variere en god del. At man kan si at det er stort og fyldig viser bare hvor fordreid bilde man egentlig har av hvordan kvinner skal være. Mvh Yvonne
DaYdReAm Skrevet 10. januar 2010 #13 Skrevet 10. januar 2010 Jeg vil heller ikke kalle TS fyldig! jeg tror ikke gutter tenker at de liker damene fyldige, når de liker ts. de tenker vel heller at hun er normal.heller litt for mye enn alt for lite. og ja, det er forskjell på å være frodig og støggfeit! tøydokka: hva er hemmeligheten bak vekttapet?
Mr. Jones Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 Du har sikkert en kjempefin personlighet. Kanskje du er av de kvinnene som det faktisk går ann å føre en samtale med, og det er jo et kjempepluss. Og ja, som andre har sagt, det er forskjell på frodig og støggfeit.^^
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Og ja, som andre har sagt, det er forskjell på frodig og støggfeit.^^ Men hvor går grensa mellom å være frodig og støggfeit??
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Du har sikkert en kjempefin personlighet. Kanskje du er av de kvinnene som det faktisk går ann å føre en samtale med, og det er jo et kjempepluss. Og ja, som andre har sagt, det er forskjell på frodig og støggfeit.^^ Så hvis man er litt fyldig, så er man automatisk stygg og har en fin personlighet? Kan det ikke hende at noen faktisk synes at fyldige damer er vakrere enn damer som er slanke og supertrente? Er kvinner i seg selv tykke pga sin myke form? Verden er blitt gal. Til TS (som for øvrig ikke er fyldig engang): Mange menn liker fyldige damer, men de holder det for seg selv. Litt rart med tanke på at mannen er biologisk programert til å like myke kurver... I dag er det dessverre flaut å si at litt fyldige og lubne damer er sexy. Både menn og kvinner blir provosert av sånne damer og de menn som liker dem. På samme måte som det er blitt godtatt at menn kan tenne på menn, så håper jeg en dag at menn som liker større damer også blir godtatt. Vi får krysse fingrene.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 Str 36 og 53 kg til 170 cm er idealet.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 Str 36 og 53 kg til 170 cm er idealet. Høres riktig ut, ja. Sexy... :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #19 Skrevet 28. februar 2010 EHH, HALLO. Det finnes faktisk VAKRE, frodige kvinner. Fordi de ble skapt vakre fra naturens side. Da gjør det sjelden forskjell om de har et par kg ekstra eller ei, for et vakkert mennesker er et vakkert menneske, og det er ikke vanskelig å se.
Siiw Skrevet 28. februar 2010 #20 Skrevet 28. februar 2010 (endret) Og ingen ende vil dette ta:-)))) * JiPPI:p * . dere som er så sykelig opptatt av str,kg, og det som følger med hvofor anskaffer dere IKKE oppblåsbære DUKKER??... slipper folk den heslige personligheten deres og alt det andre:-) vinn vinn for ALLE:D Endret 28. februar 2010 av Siiw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå