Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen særdeles standhaftige blå ringer under øynene, og jeg er dermed på evig jakt etter noe som kan dekke disse på en god måte.

Imidlertid sliter jeg med å finne en concealer med tilstrekkelig dekkevne som samtidig ikke er tørr og kaker seg under øynene.

Jeg har bl.a. vært innom HR Magic Concealer(for lite dekkevne), Chanel Estompe og Vitalumiere Concealer(god dekkevne, men tørre), Shisheido stick concealer(beste til nå), diverse "tryllepenner"(Touche Eclat, Clarins ett eller annet i rød penn osv.) BE mineral concealer(den gav meg utslett), Everyday Minerals(ikke nok dekkevne)

Noen som har andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har samme problemet, men bruker en god en fra isadora som dekker mine

Skrevet

Dior's Skinflash er tynn og har god dekkevne, i hvert fall for mine blåe ringer=) Litt dyr, men verdt det!

Skrevet

Jeg anbefaler deg å titte på Ben Nye eller Cinema Secrets.

Skrevet (endret)

Jeg bruke touche eclait og den er min redning.. Men du nevnte vel den? Så da ble dette innlegget litt meningsløst, beklager

Endret av Gjesten
Skrevet

Helena Rubinstein har også en concealer med sterkere dekkevne, som heter Extreme Concealer. Ellers skal Amazing Concealer fra Amazing Cosmetics være bra, men den er vanskelig å få tak i.

Skrevet

Jeg har også det samme morsomme problemet. Tester nå ut GloMinerals Undereye Concealer i golden. Syns den dekker bra og er mindre tørr enn jeg syns EM er, men det varierer sikkert fra person til person.

Gjest Heidila
Skrevet

Glo concealer for glo minerals. Kjempebra ! :)

Skrevet

Helena Rubenstein Magic concealer synes jeg er veldig bra :)

Gjest Pricilla
Skrevet

Avene couverance concealer duo gul/beige stick funker for meg iallefall, vanskelig å få tak i(var på blivakker.no før men tror ikke de har den lengre). Avene couverance serien som kommer i foundations osv er laget for folk med hudproblemer, misfarginger i huden osv så dette er produkter som garantert dekker. Har anbefalt den her tidligere.

Jeg har dessverre gått tom for denne, men bruker nå min "backup" som jeg forøvrig synes er bortimot like bra bare at den har litt sterk parfymelukt(dior vettu) men absolutt til å overleve, den heter dior anticerne perfecteur. Jeg kjøpte den på strawberrynet, fargen jeg har er 520(nordisk hud som blir litt rød først og så brun når jeg soler meg. Er blå under øynene og en tanke rød over og rundt øynene så jeg bruker concealer rundt øyet også men litt mindre mengde enn under :)

Skrevet

Den beste jeg har hatt er fra Lancôme! :) En liten tube, koster en del - men varer kanonlenge.

Skrevet

Jeg liker Bobbi Brown Creamy Concealer Kit - jeg har den med en farge for blå ringer og en farge for rødhet samt et pudder for å fiksere. Men jeg bruker skjelden pudderet. Synes den er kjempegod!

Har også hørt positive omtale av Lancome sin som nevnes over her og Laura Mercier.

Skrevet
Den beste jeg har hatt er fra Lancôme! :) En liten tube, koster en del - men varer kanonlenge.

Hvilken av Lancomes concealere er det du mener?

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

La Prairie sin (den som var med i testen til KK) er den soleklart beste jeg har prøvd. Dekker veldig bra og har perfekt konsistens (liker godt en fra Ben Nye også, men den er mye tørrere og dermed vanskeligere å legge bra). Den er dyr i norske butikker, men husk at du her får 5 ml (istendenfor 2 ml som mange andre er). Selges endel billigere på nett.

Uanett hvilken (flytende) concealer man velger så vil fiksering med litt lett pudder (f.eks. powderflage fra Benefit) hindre striping og øke holdbarheten.

Skrevet

Kryolan sin er SUPERBEST ! Spesielt hvis den legges med Beauty blender svampen !! Selges på Visage make up store i Oslo, for de som vet hvor det er :rødme:

Skrevet

Clinique bare eyes - dekker alt av mørke ringer og urenheter. Uten olje og ikke veldig dyr, drøy i bruk

Skrevet

Mange gode tips *notere*

Bare jeg som synes "tryllepennen" YSL Touche Eclat er oppskrytt? :klø: Den dekker blå ringer under øynene helt ok, men urenheter er den helt håpløs på.. Selv om det bare er snakk om litt rødhet..

Skrevet
Mange gode tips *notere*

Bare jeg som synes "tryllepennen" YSL Touche Eclat er oppskrytt? :klø: Den dekker blå ringer under øynene helt ok, men urenheter er den helt håpløs på.. Selv om det bare er snakk om litt rødhet..

Den har lyspigmenter og skal derfor ikke brukes på urenheter :)

Funker best til øyeområdet og highlighting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...