Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Har vært sammen med min kjære i et halvt år nå. Jeg er veldig glad i han og han sier han er det i meg og. Problemet for meg er bare at han er så opptatt. Og det er jo forståelig, studier, jobb og kompiser tar mesteparten av tiden hans. Jeg ser han et par kvelder i uka, og prøver å være forståelsesfull og fornøyd med dette. Men Egentlig synes jeg det er litt lite. Og når vi først er sammen er han ofte sliten, så det blir for det meste film/TV eller soving på programmet... Sexlivet er forsåvidt bra, men jeg må nesten alltid ta intiativ..og får sjeldent skikkelig orgasme.. (men det er min egen feil/ikke hans..har litt problemer med det). Prøver å snike inn litt tid her og der, men han virker ofte negativ til småbesøk. Føler at jeg maser på han om å møtes, og at han ikke er så gira på det. Har prøvd å prate med han om dette her, og han sier det ikke er noe galt, men at han bare har mye å gjøre.

Noen som opplever det samme, eller har noen tanker om dette? Blir glad for tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prat skikkelig med han, spør han litt om hans prioriteringer og si at det er viktig for deg å se han oftere. Jeg har vært borti dette, og er ikke alltid man forstår at et lite småbesøk er bedre enn å ikke sees. Håper han forstår :) Menn må ofte få en klar beskjed bare.

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Hmmm....sorry, men jeg må dra den klassiske "hvorfor er du sammen med han?" når forholdet er så dødt etter bare et halvår sammen :klø:

Du ser han et par ganger i uken, han er stort sett trøtt/sliten når dere først sees, sexlivet er ikke noe å rope hurra for, og han er lite giret på å snike inn ekstra tid til deg.

Hva er vitsen?

Skrevet
Hmmm....sorry, men jeg må dra den klassiske "hvorfor er du sammen med han?" når forholdet er så dødt etter bare et halvår sammen :klø:

Du ser han et par ganger i uken, han er stort sett trøtt/sliten når dere først sees, sexlivet er ikke noe å rope hurra for, og han er lite giret på å snike inn ekstra tid til deg.

Hva er vitsen?

Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han. Og jeg vet han elsker meg og.. jeg holdt igjen et år mens han likte meg før det skjedde noe, så jeg tror på at han er seriøs. Virker litt som at han tror han ikke må jobbe for å få meg lenger, siden vi nå er et par.. Og sexmessig er jeg ikke spesiellt erfaren, så det er nok der det ligger. ;p ..Innimellom har vi kjempefine dager, hvor han fokuserer på meg. ..savner bare dette mer i hverdagen, om du skjønner? ..men ja, har spurt meg samme spørsmål selv.. om vi har det så bra sammen som jeg vil tro. .. =/

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Jeg er sammen med han fordi jeg elsker han. Og jeg vet han elsker meg og.. jeg holdt igjen et år mens han likte meg før det skjedde noe, så jeg tror på at han er seriøs. Virker litt som at han tror han ikke må jobbe for å få meg lenger, siden vi nå er et par.. Og sexmessig er jeg ikke spesiellt erfaren, så det er nok der det ligger. ;p ..Innimellom har vi kjempefine dager, hvor han fokuserer på meg. ..savner bare dette mer i hverdagen, om du skjønner? ..men ja, har spurt meg samme spørsmål selv.. om vi har det så bra sammen som jeg vil tro. .. =/

Ja, jeg skjønner... hvis du virkelig elsker han, og synes dette forholdet fortjener en fair sjanse vil jeg si som Gina litt lenger oppe her, at du må prate med han om dette.

Det kan godt hende det er som du sier, at han ikke føler at han må jobbe for å få deg lenger.

Det er desverre mange som tar partneren sin for gitt etter en stund, de har det godt med slik tingene er, og det er ikke sikkert han har en anelse om hva du går og tenker på!

Min erfaring er at gutter/menn forstår klare beskjeder bedre en hinting, som vi jenter derimot er gode på ;)

Ta en prat med han du :)

Skrevet

Sånn er det i mitt forhold og. Bare at jeg er den som er opptatt med studier og jobb. Jeg vet at vi av og til møtes litt lite. Det har nok mye med meg å gjøre. Men det varierer fra uke til uke. Noen ganger møtes vi 1 gang i uka og andre ganger 3 ganger i uka. Men sånn blir det bare. Ganske sikker på at han synes vi burde møtes mer men jeg prøver så godt jeg kan å sette av tid til oss.

Men som du har fått råd om før her, så ta en prat med han. Så kan dere sikkert møtes mer om han/du/dere vil det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...