Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager om jeg legger denne tråden i feil forum :)

Jeg lurte på om noen av dere har erfaring med å selge ting gjennom epla.no, og har lyst til å dele erfaringer?

Tidligere vurderte jeg å starte egen nettbutikk og videreselge ting fra ebay, men det ble aldri noe av siden det uansett ville bli i liten skala - men jeg tenkte på å prøve det ut på epla.no istedet.

Har sida mye trafikk, forresten? Aldri hørt om dem før, fikk link herfra faktisk :)

Skrevet

Jeg har ikke solgt noe gjennom Epla, men har flere kreative venner som gjør det. Handlet litt har jeg derimot gjort. :jepp:

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov å videreselge noe på Epla. Alt skal være selv-laget.

Anonymkode: a7b70...6bb

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å videreselge noe på Epla. Alt skal være selv-laget.

Anonymkode: a7b70...6bb

Dette er jo feil, da Epla har flere underkategorier. Epla Håndlaget er bare én av flere. 

Jeg har av og til kikket på Epla samler, og de tingene jeg har interesse for er i alle fall hysterisk overpriset på Epla. Ser lite vits i å handle der når tilsvarende saker kan kjøpes for en langt billigere penge på Finn og ulike nettauksjoner. Skal du videreselge bør du med andre ord prise varene dine riktig. Jeg er neppe den eneste i verden som sjekker prisene på mer enn ett sted før jeg handler. 

Anonymkode: 5c84d...9c5

Skrevet

Har kikket innom Epla da jeg alltid er på jakt etter vintage klær. Men jeg synes mye der er dyrt!

Handler heller på Etsy. 

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min handlet noen smykker og gaveartikler der, men hun syntes varene hun mottok var ganske amatørmessig laget (selgerne der holder på med dette på hobbybasis, tror jeg). Du kan heller gå til gullsmed og kjøpe varer av en helt annen standard og kvalitet til samme pris.

Anonymkode: a8d43...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...