Gå til innhold

sulten hele tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste dagene har jeg vært ekstremt sulten absolutt hele tiden. med en gang jeg har spist, er jeg sulten igjen! noen som vet hvorfor? spiser rundt 3000 kcal om dagen har jeg regnet ut, er 160 cm og 47 kg, hvis det har noe å si?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

ingen som har noe forslag? det er så irriterende å gå å være sulten hele tiden :snurt:

Skrevet

Har ofte det samme problemet selv. Går liksom fem minutter etter en middag, så føler jeg meg nærmest skrubbsulten. Må bare la sulten gå sin gang, prøver å drikke litt eller ta en tyggis for å få det bort. Hjelper å ikke tenke på det, men jeg vet ikke hvorfor det er slik.

Skrevet
ingen som har noe forslag? det er så irriterende å gå å være sulten hele tiden :snurt:

Jente/gutt?

Skrevet
Jente/gutt?

jente :)

Skrevet
jente :)

Hvor gammel er du da? Er du veldig aktiv, kan det være i forbindelse med mensen?

Skrevet
Hvor gammel er du da? Er du veldig aktiv, kan det være i forbindelse med mensen?

hmm...nei, tror ikke det er menssyklusen heller. er ikke noe særlig aktiv, annet enn at jeg jobber i butikk og derfor går endel. men i dag har jeg hatt fri og bare sittet ved pcen omtrent, men er fortsatt like sulten! er 18 år :) takk for svar!

Gjest Armule
Skrevet

Hehe, jeg får også dager hvor jeg absolutt ikke slutter å være sulten! Dytter i meg tre brødskiver og er like sulten igjen etter en time..

Kanskje spise noe med mye fiber? I dunno! Det eneste som hjelper er å spise i alle fall ;)

Skrevet

det høres ut som p-piller! :gjeiper: :gjeiper:

Skrevet

Hvordan har du spist i dag da?

Skrevet

Du ligger på et forholdsvis høyt kaloriantall i hvertfall. Ikke dumt, siden du sikkert ikke hadde hatt vondt av å gå opp ett par kilo. :)

Men hva består måltidene av? Jeg erfarer at fett metter mest. En sjokolade metter faktisk mer enn Nutrilett-"sjokolade", selv om den inneholder langt mer proteiner.

Skrevet

Gravid? :fnise:

Aldri vært så sulten som nå, jeg.. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...