Gå til innhold

Lush, The Soap Shop og Coastal Scents...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymus
Skrevet

Lush, Coastal Scents og The Soap Shop er alle tre merker som vi her i Norge kun får tak i over nettet (så vidt jeg vet). Jeg har vært inne på nettsidene til disse tre merkene og funnet ting som er litt intresante. Men jeg har ingen erfaring med disse sidene. Jeg synes det virker litt utrygt å handle over nettet da jeg ikke vet så mye om det enda. Så jeg lurte på hva dere mener. Er disse siene trygge og ikke minst: er produktene bra?

Jeg vet ikke hvorfor men når sider der de selger sminke, hudpleie og hårpleie er mørke synes jeg de virker minde seriøse og noen ganger utrygge. Kan ha noe å gjøre med det faktum at jeg er mørkeredd og har klaustrofobi - så jeg har alltid sett på mørke, små ting som utrygge. :sjenert:

Så da lurer jeg altså på hva dere synes. Er disse nettsidene trygge og er produktene bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en 88 warm palett fra coastal scents (fås billigere på ebay, bare så du vet..), og er veldig fornøyd. Produktet ble sendt dagen etter jeg bestilte, og tok litt over en uke før jeg fikk det. Fornøyd med produktet, øyeskyggen sitter leenge på uten at jeg har brukt primer og den striper seg ikke i det hele tatt. Ei venninne handler en del fra Lush og jeg har ikke hørt noe annet enn positivt om både nettbutikken og produktene, og hun er KRESEN :P

Skrevet

LUSH har noen fysiske butikker i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...