Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Heihei:) Noen her inne som har Berner Sennen? Er interessert i å høre alt om denne hunden:) Har begynt å planlegge hund etterhvert, men vil gjøre litt research først! En ting jeg lurer veldig på, sugler de mye? Og renner øynene? Takk for svar:)
NoAngel Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 jeg har hatt berner. en fantastisk skapning!! han siklet litt i forbinnelse med veldig god mat, eller var dette ikke noe problem. de er rolige og avbalanserte dyr stort sett ihvertfall! det du må vær obs på er at de ikke lever så lenge, og kan ofte få hofte problemer. du burde skrive ned alt du lurer på, finn en god oppdretter og ringe dit og spørre og grave:) kan anbefale berner på det varmeste lykke til
MakeItHappen Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har berner på 8 år. Øynene renner ikke og han sikler ikke. Han røyter litt innimellom, men det er overkombart :-) Han er virkelig en fantastisk hund, og en utrolig god venn. Anbefaler virkelig bernere om man vil ha en sånn type hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå