Gå til innhold

Gullbrun netting

Anbefalte innlegg

Gjest konfirmant
Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle ha eggeskallfargede duker på langbordene, og dekorere med sånn stiv smal gullbrun nettingstoff. Om noen skjønner hva jeg mener? Men hvor får jeg tak i slikt?

"oppi" nettingen skal jeg sette brune kubbelys, glassperler i gullbrun og så ha en hvit rose med noen blader i små skåler bortover.

Høres det helt fjottet ut eller kan det funke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest mormor
Skrevet

Tenker du mener tyll jeg. Da jeg komfirmerte meg så hadde alle rosa eller lyseblå tyll midt på bordet, men jeg hadde lys grønn.

Ta en tur i en butikk hvor de selger stoff til klær.

Eller sjekk denne siden:

http://www.stoffogstil.no/Search_result.as...p;x=22&y=14

Mange farger å velge mellom som du ser.

Personlig tror jeg det kan bli kjempefint!

Skrevet

Ah, det er gjerne tyll vi snakker om! Jeg leste dette i går kveld og skjønte ingenting. Stoffbutikker er nok stedet, tyll er noe som brukes i underskjørt for å få kjoler og skjørt til å falle bedre. Det høres ut som om det kan bli veldig pent, men ha i bakhodet at "less is more" for å unngå at det blir fjollete. Er bordet lite bør du ikke ha for mange "stasjoner" med pynt, er det lengre kan du ha noe mer. Bruk heller ikke for mange glassperler, det kan lett bli for mye av det gode.

Gjest konfirmant
Skrevet

Tusen takk for hjelp! :) Det er en gutt så jeg tenker det stopper seg selv med mengde... hehe.. jeg så for meg enkelt, bare noen perler akkurat ved lyset. Og bare veldig få "stasjoner" med pynt ettersom bordet er langt og smalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...