Kjetil S. Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Liker du store eller små tatoveringer på deg selv eller andre, eller mener du at det bare er stygt uansett?
wahaj Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Akkurat passe str til der man har den. Men jeg synes det er stygt med for mange/store tatoveringer. Selv har jeg to stk, og skal ta 1-2 til, før jeg er ferdig med å merke kroppen min.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Liker du store eller små tatoveringer på deg selv eller andre, eller mener du at det bare er stygt uansett? Syns noen tatoveringer er flotte, mens andre er så stygge at man lurer på hvor full personen den er på var når den blei tatt, evt hva fanken personen tenkte på (evt noe annet også). Liker både store og små, så lenge motivet og plasseringen er bra. Har 3 "små" sjøl, men har planer om fleire.
Gjest Smaragd Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Har ingen selv pr i dag. Sier ikke jeg SKAL ta, men sier heller ikke at jeg ikke skal.. Liker de best små og nette, og på steder som en kan holde skjult om man vil det - man skal jo bli gammel en gang også... Noen av de verste jeg ha sett, er en dame som har en ganske maskulin og ekkel en på overarmen... lite lekkert til finkjole uten ermer og oppsatt hår på juleball må jeg bare si..... En annen dame jeg kjenner har et løvehode på brystkassen, akkurat i overgangen til ene puppen... Sjarmerende brudebilde når den lyser imot deg midt i utringingen... Jeg liker tatoveringer som betyr noe. Som et minne etter noen en har mistet, eller som en påminning om å holde seg på rett kjøl i livet, om en har en kronglete fortid som en har klart å komme bort ifra. Liker ikke store tribal tatoveringer, og heller ikke navna på barna sine på heeele underarmen... Vi var i syden for noen år siden, og der møtte vi en jente som hadde tatovert en strekkode i nakken sin.. På en måte tøft det...problemet var bare det at tallene under stripene var hele fødselsnummeret hennes! Ja, HELE! Hvor sløv går det an å bli?? Håper nesten at slike dumheter blir belønnet med identitetstyveri, så de får seg en smekk...
Eplefe Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Digger tatoveringer, har hele høyrearmen min og en liten en i tillegg, og flere blir det. Blir neppe mye på kroppen som mangler blekk når jeg er ferdig.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har ingen, og synes det er stygt som satan.
Gjest Niema Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Jeg syns ikke det er noe pent. Til nød går det kanskje med en liten stjerne, et lite hjerte etc, men jeg kjenner jeg automatisk "stempler" folk med tatovering.
Nita Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg liker tatoveringer jeg men ikke når de dekker mesteparten av kroppen eller er alt for "in the eye". Selv har jeg en på den ene skulderen av Ole Brumm jada jeg er litt barnslig jeg.....ønsker meg en til, en liten en, men har ikke bestemt meg for hva og hvor
redchilli Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 jeg elsker tatoveringer! Har 3 stykker selv, og flere skal det bli :
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Jeg elsker også tatoveringer! Jo flere, jo bedre Kroppskunst er utrolig spennende. Selv har jeg bare én liten tatovering, men kommer garantert til å ta flere!
Eplefe Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg syns ikke det er noe pent. Til nød går det kanskje med en liten stjerne, et lite hjerte etc, men jeg kjenner jeg automatisk "stempler" folk med tatovering.Er du 60 eller noe? Tilogmed moren min på 56 innser at tidene forandrer seg, og at tatoveringer ikke lenger er entydig med at man er kriminell og narkoman. Endret 9. januar 2010 av Eplefe
Gjest imli Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Huff nei, eg likar ikkje tatoveringar, i alle fall ikkje på kvinner. Lite feminint. Kan vere OK på enkelte mennar, kjem an på stilen...
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Det ser blodharry ut med tatoveringer, skikkelig stygt er det også.
The Kitten Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes ytterst få er pen med tatovering.
Gjest mr Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Liker du store eller små tatoveringer på deg selv eller andre, eller mener du at det bare er stygt uansett? en liten en på skulderen, leggen eller nakken kan være kledelig, sjarmerende. ikke en av disse tribal, kinesiske symbol, korsrygg tattovering eller miami-ink-livet-mitt-er-forandret-tatoveringene. slike som du ser i voksenfilmer og realityserier er mildt sagt helt for j-----e.
Gjest Niema Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Er du 60 eller noe? Tilogmed moren min på 56 innser at tidene forandrer seg, og at tatoveringer ikke lenger er entydig med at man er kriminell og narkoman. Nei, jeg er 23. Hvis du leser det jeg skrev så stod at jeg stempler folk med tatovering, ikke at de faktisk er sånn og sånn. Selvfølgelig vet jeg at en tatovering ikke er ensbetydende med kriminell og/eller narkoman, faktisk så gjelder vel det de færreste av de som har tatovering. Men tidligere så var det slike typer som tok tatovering, og all den tid jeg faktisk vet det så er det vanskelig å ikke forbinde tatovering med dette. Endret 9. januar 2010 av Niema
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Tatoveringer kan absolutt være fint hvis de er laget av en god artist. Jeg liker tatoveringer, men heldekkende sleeves eller body suits synes jeg blir for mye.
gohege Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 tatoveringer kan være fine, men det spørs hvor god artisten er. jeg liker godt tatoveringer, så lenge de er SMÅ, liker ikke de som dekker halve kroppen
miss daisy Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Vel, jeg liker å skille meg ut, så jeg har ikke tatovering c",)
Alladin Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 Liker tatoveringer jeg. Har en selv som er middels stor. Liker ikke når det blir for mange. Enkle å rene er det fineste syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå