Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat lagt til en ny person på vennelista mi på facebook, men nå angrer jeg. Denne personen legger inn statusoppdatering hver andre time med absolutt alt hun gjør, farge på undertøyet og hvem hun er sammen med. Det er noen jeg ikke har noe kontakt med lenger (gammel bekjent) så jeg har ikke så mye interesse av å få alle disse oppdateringene, som nå er 30% av ALLE statusoppdateringene jeg får. Men hvordan slipper jeg å se alle disse oppdateringene uten at hun får vite det? Hvis jeg blir "uvenn" med henne igjen så får hun vel vite om det? Eller? Jeg ønsker ikke å såre henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

enten sletter du henne som venn, eller du skjuler henne på lista over newsfeed.

Jeg har flere som er veldig aktive med ting jeg ikke har interesse av, de har jeg rett go slett fjernet fra newsfeed-lista, det gjøres enkelt ved å trykke på Hide du får opp på høyre side når du tar pekeren over ett innlegg fra vedkommende. du får så opp om du vil skjule vedkommende og da trykker du bare ok. Det får hun ikke vite, og du slipper å se noe hun skriver.

Endret av aline
Skrevet
Jeg har akkurat lagt til en ny person på vennelista mi på facebook, men nå angrer jeg. Denne personen legger inn statusoppdatering hver andre time med absolutt alt hun gjør, farge på undertøyet og hvem hun er sammen med. Det er noen jeg ikke har noe kontakt med lenger (gammel bekjent) så jeg har ikke så mye interesse av å få alle disse oppdateringene, som nå er 30% av ALLE statusoppdateringene jeg får. Men hvordan slipper jeg å se alle disse oppdateringene uten at hun får vite det? Hvis jeg blir "uvenn" med henne igjen så får hun vel vite om det? Eller? Jeg ønsker ikke å såre henne.

Hvis du fjerner henne fra vennelisten din, vil hun kunne se det ved at hun ikke kan gå inn på bilder, detaljer osv på profilen din. Det er ikke så vanskelig å skjønne. Men herregud da, kvinnfolk, du må da kunne klare å stå opp for deg selv!? Om du ikke vil ha disse statusoppdateringene så er det vel bare å fjerne henne. Om du ikke ser henne så ofte så er det vel ikke så nøye. Det er bare facebook! Enten så lar du hun være eller så fjerner du henne og lever med det. Verre er det ikke.

Skrevet

Når oppdateringen hennes kommer opp på "home" hos deg, så kan du trykke på knappen "hide" til høyre for oppdateringen. Men du må bevege musen litt over der for at knappen skal synes da. Da slipper du oppdateringene hennes.

Om du skal slette henne som venn får du til profilen hennes, og til venstre litt nedover under hvem som er vennene hennes osv kan du slette hun som venn o.l..

Litt klossete forklart men.

Skrevet

Har også slettet eller valgt blokkere/hide irriterende personer så jeg ikke trenger å se disse oppdateringene om "skal ut å ta meg en røyk". "har vært ute å tatt meg en røyk"."Lurer på om jeg skal ta meg en røyk" ...

Hvis det er noen du ikke har mye kontakt med så legger de ofte ikke merke til det hvis du har slettet dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...