Gå til innhold

hjemmetannblekning til under 1000kr. Anbefaler du disse? Eller en helt annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal bestille meg et lite juks fra ebay :sjenert: Har lest masse på forumet her og måtte lage meg en bruker for å høre hvilken av disse to dere ville satset på, har bestemt meg for at det blir en av de to.

Snakker om tannblekning om det ikke var oppfattet enda :ler:

Alternativene etter mye om og men står mellom

Crest Whitestripes

eller

Dental Tooth Whitening Teeth Whitener With Whitelight

Lurte på om kansje den dental tooth er litt mer fristende, hadde bestemt meg omsider for å prøve Crest whitestrips men når jeg klikket meg inn på ebay for å bestille fant jeg omsider en ny variant som jeg vurderer nå.

Noen av dere som har prøvd disse og har noen klare meninger? Er vertfall sikker på å prøve, har funnet ut at det er heftige diskusjoner her inne både for og imot tannblekning men jeg vil nå give-it-a-go. :scorpis:

Bilder fjernet iht. til KGs regler.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to venninner som har brukt white strips, de som er i blå pakke, og de har hvertfall fått hvite tenner.. Tror de brukte det i 10 dager jeg.

Gjest Gudinna
Skrevet

Jeg kjøpte en fra nyttsmil og den funket overhodet ikke på meg. Fikk bare litt hvite flekker på tennene, som heldigvis forsvant ganske raskt. Hvis du heller kjøper tannbleking hos tannlegen vil det være mye mer skansomt mot tennene, resultatet blir penere og det holder myyyye lenger! :)

Skrevet

Haha... Det er så typisk at enkelte ikke kan svare på det du lurer på, og i stdet for kommer med hva du heller burde gjøre.

Jeg har brukt Whitestrips Premium én gang. Dette er snart et år siden, og tennene har så klart blitt mer gule igjen, men ikke ille. Jeg hadde ganske gule tenner fra før, og så merkbart STOR forskjell med Crest!

Det som derimot er litt ekkelt, er at om du har et begynnende hull, er det ikke så bra å bruke de, da det iser og banker noe helt forferdelig. Du vil også svelge en del av blekegeleen, og jeg merker det i hals og mage med én gang. (Ikke smerter, men det er litt spesielt).

Ja, det er diskusjoner for og imot og det forstår jeg godt. Men jeg tror at så lenge alt brukes med måte, så er det ikke så farlig.

Jeg har gått på min andre pakke med Crest nå, fordi jeg fikk av venninna mi. Dette er originalen, som går over to uker i stedet for én. Jeg anbefaler én uke, for du blir møkklei de stripsene etter hvert :P Om de er farligere med midler må nesten leses.

Håper du fikk svaret du var ute etter! (Jeg er ikke ferdig med min første uke med de vanlige Crest stripsene, og jeg ser allerede forskjell!)

Skrevet

Har brult crest sine, den blå pakken før, og ble veldig fornøyd!

Gjest Gudinna
Skrevet
Haha... Det er så typisk at enkelte ikke kan svare på det du lurer på, og i stdet for kommer med hva du heller burde gjøre.

Jeg har brukt Whitestrips Premium én gang. Dette er snart et år siden, og tennene har så klart blitt mer gule igjen, men ikke ille. Jeg hadde ganske gule tenner fra før, og så merkbart STOR forskjell med Crest!

Det som derimot er litt ekkelt, er at om du har et begynnende hull, er det ikke så bra å bruke de, da det iser og banker noe helt forferdelig. Du vil også svelge en del av blekegeleen, og jeg merker det i hals og mage med én gang. (Ikke smerter, men det er litt spesielt).

Ja, det er diskusjoner for og imot og det forstår jeg godt. Men jeg tror at så lenge alt brukes med måte, så er det ikke så farlig.

Jeg har gått på min andre pakke med Crest nå, fordi jeg fikk av venninna mi. Dette er originalen, som går over to uker i stedet for én. Jeg anbefaler én uke, for du blir møkklei de stripsene etter hvert :P Om de er farligere med midler må nesten leses.

Håper du fikk svaret du var ute etter! (Jeg er ikke ferdig med min første uke med de vanlige Crest stripsene, og jeg ser allerede forskjell!)

Spørsmålet var jo "hjemmebleking under 1000 kr, anbefaler du disse?" Og jeg svarte nei, jeg anbefaler det ikke fordi jeg har hatt dårlig erfaring med det selv. Kan selvfølgelig hende andre har hatt god erfaring, men det er jo greit å vite litt forskjellige opplevelser rundt det selv om de ikke var positive. Ser ikke noe galt i å svare det, men :)

Skrevet

Jeg har prøvd crest, men de funket ikke på meg.. Har også prøvd andre hjemmebleking men funket ikke det heller.. Jeg har ikke så veldig gule tenner så kan hende det var derfor.. Jeg ville ha kritthvitt smil.. så bleket jeg hos tannlegen..og da fikk jeg til slutt det resultatet jeg ville..

Men kan hende det funker på de som har litt mer misfarget tenner..

Bare pass på å ikke ha de på for lenge, for du kan få sykt vondt..samme med første gangen.. kjennes ut som tenna detter ut :S

Skrevet (endret)

Jeg brukte Whitestrips Classic i sommer, og det funket utrolig bra! Jeg hadde ikke såveldig gule tenner i utgangspunktet, men de ble merkbart hvitere bare etter noen dager. Jeg vet ikke noe om det andre merket, men jeg vet at Whitestipsene funker :)

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Whitestrips fungerer utrolig bra! Hadde ganske gule tenner, men har nå veldig hvite tenner etter 2 ukers bruk. Anbefales! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...