LadyStarlight Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg hadde bestilt tørr shampoo fra England før jul, og idag fikk jeg brev fra selgeren. Pakken med tørr-shampoo hadde blitt tilbakesendt til han. Grunnen til dette var følgende: da pakken kom til tollen i Norge, sa de at det var forbudt å sende dette med et fly hit, og sendte det tilbake til England (sikkert med et fly). Jeg får tilbake pengene av selgeren så det er ikke noe problem, han sier også at han aldri før har hatt problemer med å sende dette produktet til Norge. Har noen hatt problemer tilsvarende dette? Har jeg rett og slett vært uheldig med den personen som jobbet på tollen der og da (ettersom det var jul)?
Zzyzx Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Nei, etter det jeg har forstått så kan ikke den typen beholdere sendes til Norge i det hele tatt. Lookfantastic informerer om dette på sidene sine, og man får ikke kjøpt det der. Det har vært forbudt å sende med fly lenge, forresten. Endret 9. januar 2010 av Zzyzx
minienthe Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 hva er så spesiellt med disse beholderne ?
Zzyzx Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 De inneholder gass under trykk. Men hvorfor de ikke kan sendes med post vet jeg ikke. Tidligere ble de shippet via båt med dertil lengre leveringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå