Lizz84 Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har glemt hvordan man bruker egen musikk til å lage ringetoner til Iphone, noen som kan hjelpe meg? Bruker Itunes.
Amalie_85 Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har ikke fått det til enda. Men jeg ser jo knappen for det. Jeg kan bare ikke trykke på den. Men på øverste linje går jeg på butikk og der er det en mulighet som heter lag ringetone. Så jeg må følge litt med her jeg og. Har bare sånn kjip vanlig ringetone jeg nå
Amalie_85 Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Glem det. Var ikke sånn at jeg ikke kunne trykke, men jeg får opp en feilmelding og at det har oppstått en ukjent feil og at jeg må sjekke nettverkstilkoblingen og prøve igjen
Amalie_85 Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeeeg fikk det tiiiil Høyreklikk på sangen i itunes, trykk på vis info. Gå på valg. Så skriver du inn startid og slutt tid. (du må altså vite hvilken del av sangen du vil ha. Etterpå trykker du ok. Så sletter du fila (så du får den i papirkurv) flytter den igjen over på skrivebordet. og gjør det om til en m4r fil (tror det er en m4a fil nå) Så kan du dobbelklikke på den så får du den i itunes. Kan hende du må lukke itunes for at de skal vises. Måtte hvertfall jeg. Mulig det er en lettere metode og. Men den kan ikke jeg Men jeg fant denne siden her. Og det var myyyyye enklere. http://audiko.net/
Lizz84 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Jeeeg fikk det tiiiil Høyreklikk på sangen i itunes, trykk på vis info. Gå på valg. Så skriver du inn startid og slutt tid. (du må altså vite hvilken del av sangen du vil ha. Etterpå trykker du ok. Så sletter du fila (så du får den i papirkurv) flytter den igjen over på skrivebordet. og gjør det om til en m4r fil (tror det er en m4a fil nå) Så kan du dobbelklikke på den så får du den i itunes. Kan hende du må lukke itunes for at de skal vises. Måtte hvertfall jeg. Mulig det er en lettere metode og. Men den kan ikke jeg Men jeg fant denne siden her. Og det var myyyyye enklere. http://audiko.net/ Tusen takk!! Skal teste det ut i kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå