Gå til innhold

Forslag til utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ønsker tips til utdrikningslag. Har ikke tenkt å gjøre så mye pek mot henne, en hyggelig sammenkomst med hennes venninner, tenkte jeg. Men forslag til aktiviteter osv. tar jeg med glede i mot.

Endret av Michelin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spa med champagne og slikt.

Det er også en deilig avkopling fra alt stresset som det ofte er rundt planleggingen av et bryllup. :)

Skrevet
Spa med champagne og slikt.

Det er også en deilig avkopling fra alt stresset som det ofte er rundt planleggingen av et bryllup. :)

Det er sant. :)

Skrevet

Kommer litt ann på hva hun liker da?

Vi hadde først litt konkurranser på et sted her som arrangerer utdrikkningslag (klatring på bruskasser, kjøre 4 hjuling) og så kjørte vi gocart, og så hadde vi jentekveld med reker og sånt sist jeg var i utdrikkningslag.

Skrevet

spabehandling? manikyrbehandling?

go cart?

oslo gladiators (om du er i oslo)

Skrevet

Spa synes ikke jeg no om, egentlig.

Er det ikke hyggelig å gjøre no samen med gjengen a? Drar man på spa (gjerne brud og forlover) så ender man liksom å betale for bruden og forlover da ogås deltar man ikke selv engang. Det er jo så masse morsomt man kan finne på!

Finn på noe som kan relateres til barndommen f ex. Har hun vært i speideren kan dere reise på telttur og hun får diverse utfordringer med å slå opp telt, tenne bål uten fystikk eller hva.

Har hun ridd så meld henne på et stevne eller betal en ridetime eller lån en ponny og ri gjennom sentrum i morsomt kostyme.

Er hun sangful, spill inn en cd-singel.

Alle møter med sykler og har en runde som skal sykles med diverse drikkestopper/rebuser som skal løses og utfordringer underveis.

Man må hverken på spa eller selge seigmenn festet til kroppen. Det er liksom sånn jeg opplever går igjen og igjen i utdrikningslag..

Gjør noe som alle får litt glede av å være med på.

Skrevet

Forslag til aktiviteter:

Dansekurs

Poledance-kurs

Fotografering (av bruden for seg og alle jentene sammen)

Karaoke

Paintball

Og så må man jo ha mat i løpet av dagen, så enten spise hjemme hos noen, picnic i en park (hvis været tillater det) eller gå ut og spise.

Under sammenkomsten etter aktivitetene, kan dere jo ha konkurranse for bruden der hun f.eks. skal gjette spørsmål om de andre jentene, svare på spørsmål om brudgommen (som han på forhånd har gitt fasit til) el.l. Dette gjorde vi i utdrikningslaget til en venninne, og det var veldig hyggelig - bortsett fra at bruden kjente oss alt for godt, og svarte riktig på det meste, så vi måtte lage flere spørsmål :fnise:

Skrevet

Vi hadde en morsom lek på kvelden, som sikkert flere kan ha glede av. Alle i utdrikkingslaget hadde med seg en gave til bruden som ble samlet inn på forhand. Bruden skulle tippe hvem den var fra, og hvilken episode/historie som var tenkt fra giver (da gjerne noe som giver og brud hadde opplevd sammen).

Skrevet

da jeg var forlover, betalte jeg for spabehandlingen. synes ikke de andre som var med på utdrikningslaget, men ikke på spa, skulle måtte betale for det.

Gjest Vordende Brud
Skrevet

Lurt med paintball, især om man har lyst å se deretter ut i en brudekjole hahaha !

Skrevet
Lurt med paintball, især om man har lyst å se deretter ut i en brudekjole hahaha !

Om utdrikkingslaget er nært bryllaupet ville ikkje eg ha vore så happy for paintball, for det gir gjerne blåkular her og der...

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Vi var på en gård i Telemark, der det var lagt opp et helt program. Brura ble dressa opp og måtte være gardkjerring, men det var også aktiviteter for alle. Kvelden ble avsluttet med badestamp og honningmassasje i badstua. Sjekk ut opplegget på www.natadal.no.

Skrevet
Spa synes ikke jeg no om, egentlig.

Er det ikke hyggelig å gjøre no samen med gjengen a? Drar man på spa (gjerne brud og forlover) så ender man liksom å betale for bruden og forlover da ogås deltar man ikke selv engang. Det er jo så masse morsomt man kan finne på!

Hvorfor kan ikke alle bli med på spa?

Helt digg på Norefjell for en gruppe.

Skrevet

*Mine innlegg* Skal også være forlover og trenger litt tips etterhvert :)

Skrevet

jeg for min del hadde blitt kjempe glad for en enkel kveld med jentene :D vin og litt god mat hjemme hos en av dem....

evt litt leker og andre sprell.

er ikke så ofte alle har tid til en jentekveld så det er en ypperlig anledning til å samle alle.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Jeg ønsker tips til utdrikningslag. Har ikke tenkt å gjøre så mye pek mot henne, en hyggelig sammenkomst med hennes venninner, tenkte jeg. Men forslag til aktiviteter osv. tar jeg med glede i mot.

Lei inn en stripper, en hunk of a man! ;) Gjerne sjekk om det går an å betale han litt ekstra så kanskje hun kan få en siste natt med en skikkelig beist av en mann! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jaså, trengte denne tråden rydding, trodde ikke det hadde vært noe aktivitet her i det siste jeg... :huh:

Skrevet

Etter en dag med ulike aktiviteter hadde vi det utrolig hyggelig med en sammenkomst hvor vi ordnet drikke selv og bestilte massører fra 93Massør. Utrolig populært hos bruden og alle oss andre også.

tror adressen er www.93massor.no

Bruden bestilte i alle fall en massasje på morgenen før bryllupet også:)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...