Snasen Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg har noen venninner. Flere av de er såkalte evig single, men gud så desperate. Hun ene er bælfeit, og menn sammenligner rumpen hennes med en låvedør og det som verre er, og personligheten er rimelig frastøtende. Hun fatter ikke hvorfor hun ikke får tak i noen, og skylder heller på alle de som ikke vil ha henne. Så har vi en annen venninne. Hun er "normal" i både kropp og ansikt, men får seg aldri noe. Ikke en gang et simpelt ligg. Jeg obserervere jo dette, siden vi til tider har kontakt. Mitt inntrykk er jo at guttene, spesielt i fylla ofte er altetende, men i disse tilfellene så viker de fra de, som vampyrene for hvitløken. Jeg har jo lyst til å gi hun ene med den gode personligheten gode råd, men begge er ekstremt sære og bestemte, så jeg ville aldri nådd frem. Hvordan hadde dere håndtert dette, når de kommer gråtende på skulderen min over Arne som heller valgte meg, eller pene Anna i stedet for henne? Selv er jeg i et forhold, og er forlovet. Priser meg såklart lykkelig for en høy, kjekk, mørk og god mann. Merker at de blir litt...tja...misunnelige, og å susse på forloveden min foran dem kommer ikke på tale da denne tykke av dem har for vane med å komme med spydige kommentarer. Jeg har ikke stort poeng denne gang, annet enn at denne feite "venninnen" min så klart kan skylde seg selv, og da pga både personlighet og utseendet. Hun kunne slanket seg, i stedet for å spise 6 wienerpølser til middag, og hun kunne i hvertfall forandret enkelte trekk ved sin personlighet. Jeg ba min forlovede å gi de litt komplimenter og sånn, men han svarte at han kunne ikke det når han vemmes over disse. Over disse som sikler over alle hans guttevenner, kommer med kommentarer der de sitter med pølsen i hånden og fjernkontrollen i den andre. Hvordan hjelper man slike på vei? For i Norge er det relativt mange av dem. At norge har de vakreste jentene er en bløff mener nå jeg. Endret 9. januar 2010 av Snasen
Gjest negasjon Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Snasen, er du i puberteten? Evige single har jeg aldri møtt. Hvor møter du alle disse, er du ute i trollskogen for å finne dem? Endret 9. januar 2010 av negasjon
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Jeg synes du rett og slett skal la være å være sammen med dem, problem solved. Skjønner ikke hvorfor du er sammen med dem heller, hvis personligheten deres er så ille. Du har jo tydeligvis bare negative ting å si, så jeg tror jo ikke dere er nære venninner akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Mitt tips er at du bruker vanlig svart tekst. Det er rimelig slitsomt på øynene. Jeg mener det kun som et konstruktivt forslag, ettersom jeg tror det vil gjøre det lettere for deg å få fram budskapet ditt. Selv orket jeg ikke lese hele teksten din, rød skrift på hvit bakgrunn er egentlig no-go for øyet. Selv om jeg forstår at det er en del av internett-personaet ditt, så mener jeg kun at du ville vært bedre tjent ved å skifte skriftfarge.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Jeg syns du skal "slå opp" med vennene dine, fordi du fortjener mye bedre enn å ha venninner med ordinært utseende
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Si fra til dem, så kan de stryke deg av vennelista. Og by the way, å være singel er ikke noe man trenger å føle noen som helst skyld for.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Jeg ser ikke poenget med å være venninne med jenter du synes har en frastøtende personlighet.
Gjest Fugl Fønix Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Du virker som en veldig hyggelig venninne, Snasen
Gjest Bianca26 Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har noen venninner. Flere av de er såkalte evig single, men gud så desperate. Hun ene er bælfeit, og menn sammenligner rumpen hennes med en låvedør og det som verre er, og personligheten er rimelig frastøtende. Hun fatter ikke hvorfor hun ikke får tak i noen, og skylder heller på alle de som ikke vil ha henne. Så har vi en annen venninne. Hun er "normal" i både kropp og ansikt, men får seg aldri noe. Ikke en gang et simpelt ligg. Jeg obserervere jo dette, siden vi til tider har kontakt. Mitt inntrykk er jo at guttene, spesielt i fylla ofte er altetende, men i disse tilfellene så viker de fra de, som vampyrene for hvitløken. Jeg har jo lyst til å gi hun ene med den gode personligheten gode råd, men begge er ekstremt sære og bestemte, så jeg ville aldri nådd frem. Hvordan hadde dere håndtert dette, når de kommer gråtende på skulderen min over Arne som heller valgte meg, eller pene Anna i stedet for henne? Selv er jeg i et forhold, og er forlovet. Priser meg såklart lykkelig for en høy, kjekk, mørk og god mann. Merker at de blir litt...tja...misunnelige, og å susse på forloveden min foran dem kommer ikke på tale da denne tykke av dem har for vane med å komme med spydige kommentarer. Jeg har ikke stort poeng denne gang, annet enn at denne feite "venninnen" min så klart kan skylde seg selv, og da pga både personlighet og utseendet. Hun kunne slanket seg, i stedet for å spise 6 wienerpølser til middag, og hun kunne i hvertfall forandret enkelte trekk ved sin personlighet. Jeg ba min forlovede å gi de litt komplimenter og sånn, men han svarte at han kunne ikke det når han vemmes over disse. Over disse som sikler over alle hans guttevenner, kommer med kommentarer der de sitter med pølsen i hånden og fjernkontrollen i den andre. Hvordan hjelper man slike på vei? For i Norge er det relativt mange av dem. At norge har de vakreste jentene er en bløff mener nå jeg. Er disse venninnene dine? Det høres jo ut som du forakter dem
Gjest Bianca26 Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Du virker som en veldig hyggelig venninne, Snasen Jeg syns hun høres ut som en forferdelig venninne. Hvem kaller venninnen sin for stygg og frastøtende og bælfeit??
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Jeg ser ikke poenget med å være venninne med jenter du synes har en frastøtende personlighet. :klø:
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Jeg syns hun høres ut som en forferdelig venninne. Hvem kaller venninnen sin for stygg og frastøtende og bælfeit?? sikkert ironisk ment, tror du ikke..?
Mr. Jones Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Mange menn er altetende i fylla. Men grensa går virkelig der. "Rumpe som ei låvedør"? "frastøtende personlighet"? Den komboen der kan selv ikke ren sprit skygge for
Betina Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Har ikke noen spesiell kommentar og komme med, men du gav meg iallefall et middagstips i dag. Wienerpølser. Thanks
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Jeg syns hun høres ut som en forferdelig venninne. Hvem kaller venninnen sin for stygg og frastøtende og bælfeit?? Troll bruker å gjøre det.
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Høres ut som om TS og forloveden fortjener hverandre
Siiw Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 (endret) Men seriøst jeg ser ingen grunn til at du skal være venn med dem ?! måten du skriver på, virker ikke som du er så glad idem;-/. du kan jo si sannheten til dem!!!!! hjelper ikke at du forteller oss, hva som er galt. når dem selv ikke vet det. Endret 9. januar 2010 av Siiw
Gjest Bianca26 Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 sikkert ironisk ment, tror du ikke..? Hørtes ikke sånn ut. Hun høres direkte sur ut fordi hun må holde ut med disse ordinære single jentene som ikke er like bra som henne selv. Høres ut som hun tror hun er en vakker prinsesse omringet av stygge ordinære mennesker og at livet hennes er urettferdig pga det. Tror de single jentene skal finne seg venner som faktisk liker dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå