Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 9. januar 2010 #1 Del Skrevet 9. januar 2010 Når sengekompen spør flere ganger om det bare er sex/er noe mer , betyr det da at han er interessert i mer selv , eller kan det være han bare er interessert i å vite det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #2 Del Skrevet 9. januar 2010 Det må du selvsagt spørre ham om. Jeg ville kanskje tolket det dithen at han var interessert i noe mer, men det er så individuelt hva folk legger i ting, at det blir håpløst å synse noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Når sengekompen spør flere ganger om det bare er sex/er noe mer , betyr det da at han er interessert i mer selv , eller kan det være han bare er interessert i å vite det ? Det er en interessant ting jeg virkelig lurer på her. Når han spør deg om dette, hva svarer du ham da? Sier du noe i det hele tatt, eller blir du bare helt stum? Merkelig hvor dårlig kommunikasjon mange har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 9. januar 2010 #4 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er en interessant ting jeg virkelig lurer på her. Når han spør deg om dette, hva svarer du ham da? Sier du noe i det hele tatt, eller blir du bare helt stum? Merkelig hvor dårlig kommunikasjon mange har. Grunnen til at jeg ikke svarer på det , er fordi jeg ikke er riktig sikker på hva jeg skal svare på det , så jeg begynner å snakke om noe annet i stedet . Hvis han bare er ute etter sex selv , så er det jo sikkert ikke så nøye hva jeg svarer , men hvis han er ute etter noe mer , så blir det jo enda viktigere at det jeg svarer stemmer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. januar 2010 #5 Del Skrevet 9. januar 2010 Grunnen til at jeg ikke svarer på det , er fordi jeg ikke er riktig sikker på hva jeg skal svare på det , så jeg begynner å snakke om noe annet i stedet . Hvis han bare er ute etter sex selv , så er det jo sikkert ikke så nøye hva jeg svarer , men hvis han er ute etter noe mer , så blir det jo enda viktigere at det jeg svarer stemmer . Når han spør deg, hvorfor sier du ikke; hva mener du om det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mettemor_* Skrevet 10. januar 2010 #6 Del Skrevet 10. januar 2010 Når han spør deg, hvorfor sier du ikke; hva mener du om det da? Fordi man da kan komme inn i en samtale hvor det vil være naturlig at jeg og så kommer med mitt syn på saken og siden dette synet på denne saken er veldig utklart enda , syntes jeg det er vanskelig å spørre om det siden det kommer til å bli litt for mye svada som lett kan misforståes hvis jeg må uttale meg om sagen nu . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. januar 2010 #7 Del Skrevet 10. januar 2010 Fordi man da kan komme inn i en samtale hvor det vil være naturlig at jeg og så kommer med mitt syn på saken og siden dette synet på denne saken er veldig uklart enda , syntes jeg det er vanskelig å spørre om det siden det kommer til å bli litt for mye svada som lett kan misforståes hvis jeg må uttale meg om sagen nu . Ja, det er ikke enkelt å være menneske. I hvert fall ikke når to lettere forvirrede kyllinger skal forsøke å kommunisere i sammen Kommunikasjon blir ofte som å spille sjakk, men det er ikke sånn det bør være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 11. januar 2010 #8 Del Skrevet 11. januar 2010 Helt enig Steinar ! Det skal visst være pokker så vanskelig med kommunikasjon om dagen.... Nei, er man ikke åpen og ærlig så flyr man rundt som forvirra kyllinger isteden.....so be it ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cava Queen Skrevet 12. januar 2010 #9 Del Skrevet 12. januar 2010 Grunnen til at jeg ikke svarer på det , er fordi jeg ikke er riktig sikker på hva jeg skal svare på det , så jeg begynner å snakke om noe annet i stedet . Hvis han bare er ute etter sex selv , så er det jo sikkert ikke så nøye hva jeg svarer , men hvis han er ute etter noe mer , så blir det jo enda viktigere at det jeg svarer stemmer . Du vil altså ikke svare før du vet om det du svarer et det han vil høre? Du kan være ærlig og risikere at sengekompisen din vil det samme som deg! Du kan også være ærlig og risikere at han vil noe helt annet. Hvis han bare er ute etter sex så vil jeg jo si at det at du holder kjeft betyr at du gir blaffe i dine egne behov bare for å fortsette å få noe - selv om du vil ha mer. Hvis han er ute etter noe mer - så risikerer du å miste ham ved å holde kjeft. For han vil etterhvert tro at han ikke er noe mer for deg enn en sengekompis. Hvorfor ikke bare være ærlig!!! Hva vil du da? Hvis du ser for deg et forhold med fyren så trenger du ikke akkurat buse ut med at du er sååååå forelska osv. Bare si at det for deg er mer enn sex og at du liker ham veldig godt (hvis du gjør det da). Så hører du hvordan han reagerer på det også snakker dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå