Gjest Cupcakes Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 ja, er det noen som har noen tips til hvordan en kan få opparbeidet innskudd til franchiseforetak??kan man ta opp lån for slikt? og har noen andre tips til det å blir franchise i et foretak? og hvis noen unge har erfaringer hadde det hvert supert å høre fre dere også, er selv 21, blir 22, og min store drøm er å drive en undertøysforretning, men i og med alderen min har jeg jo ikke opparbeidet meg den største egenkapitalen da mye ble brukt på å kjøpe leilighet. tips og råd taes i mot med en stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Spare! Hvis du ikke har hus eller andre verdier du kan låne opp på må du spare. I tillegg må du belage deg på at du må stille bankgaranti overfor leverandører og evt husleie. Når du er ung og ikke har sikkerhet i bakhand kan det bli vanskelig og det kan være du får behov for ekstern sikkerhet. Husk det er en viss risiko ved å starte slike selskaper. Anbefaler for din del et AS, i tilfellet det går galt risikerer du ikke i ung alder å stå med større gjeld enn du har satset og evt kausjonert for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå