Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Da jeg satt på bussen i dag så satt det en mann ved siden av meg som hadde et hull mellom ørene så man kunne se ut på den andre siden. Så ut som at det var et rør i mellom der eller noe som stakk litt ut. Jeg trodde man hadde både hjerne og trommehinne der som sperret så man ikke kunne se i gjennom, men for han så var det hull rett i gjennom ørene. Noen som vet hva dette var for noe? Så litt ekkelt ut egentlig.
Gjest Eurodice Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Da jeg satt på bussen i dag så satt det en mann ved siden av meg som hadde et hull mellom ørene så man kunne se ut på den andre siden. Så ut som at det var et rør i mellom der eller noe som stakk litt ut. Jeg trodde man hadde både hjerne og trommehinne der som sperret så man ikke kunne se i gjennom, men for han så var det hull rett i gjennom ørene. Noen som vet hva dette var for noe? Så litt ekkelt ut egentlig. Hva slags dop har du tatt idag, da?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Går ikke på dop. Ja, jeg synes det også var rart og trodde rett ogslett ikke det var mulig å se rett i gjennom hodet til noen uten at de var død så derfor jeg spør. Tenkte kanskje at han hadde hatt en opperasjon eller noe da det så ut som et slags rør som gikk i hjennom ørene. Kanskje for å holde det oppe eller noe? Ble bare så nysgjerrig på hva dette kunne være og lurte på om noen visste noe.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Og du er sikker på at du faktisk så GJENNOM hodet hans?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Ja det er jeg. Hull rett i mellom ørene så man så ut på den andre siden.
vidvandre Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Ja det er jeg. Hull rett i mellom ørene så man så ut på den andre siden. Det kan være et dren, for vannhode
Gjest negasjon Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Ikke fortvil. Det var Otto som vanlig. Otto Jespersen.
Murder Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Sikkert en svenske du såg. Kanskje det var Anna Anka?
rachel who Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Det kan være et dren, for vannhode Nei nå må du gi deg. Dette drenet går loddrett ned, det ligger ikke på langs. TS, er det lenge siden du har sovet, er du spesielt sliten for tiden, eller stresset?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå