Gjest Gjest_Terje_* Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Har du problemer med en høy skrapelyd i vaskemaskin er det stor sjanse for at det er en bh spil. Jeg har nå brukt 2 dager på å få den ut, men det var ikke enkelt. Det er veldig vanskelig å komme til under trommelen. Jeg skrudde av alle dekselene, men kom ikke til. Så kom min kjære med en heklenål. Den brukte jeg til å fikse med gjennom hullene i trommelen. Jeg fikk ikke spilen opp, men jeg fikk den til å legge seg pent i bunn under varmeelementene, og skrapelyden var borte. I stede for å bruke en masse penger på reperasjon eller ny vaskemaskin er kanskje dette et alternativ.
Rosalie Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Helt til den flytter på seg og hele maskina ryker... Kjøp vaskepose til dama, og få noen som kan det til å fjerne spilen.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Eller så kan du kjøpe "idiotforsikring" til vaskemaskinen når du kjøper den. Den dekker blant annet skader forårsaket av bh-spiler som er løse i maskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå