Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Dermalogica, men har ikke funnet den perfekte rensen derfra ennå, men jeg gir ikke opp. Nå skal jeg straks bestille ny Dermalogica-forsyning fra Lookfantastic, så gi meg gjerne tips!

Jeg har forsøkt Ultracalming Cleanser og Special Cleansing Gel, og begge fungerte greit i starten, men etterhvert likte jeg dem mindre. Det er som om huden min liker forandringen og blir renere i starten, men så blir den ubalansert igjen.

Jeg har hud som både er litt tørr og uren. Foretrekker rens som også tar øyesminke, da jeg sjelden gidder mange operasjoner før jeg legger meg. Jeg er egentlig også fan av rens som man kan påføre og tørke av med bomullsdott (uten vann), men med vann fungerer også greit hvis dere har en annen dere vil anbefale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å sjekke ut denne nettbutikken http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ - prisene er inkl. frakt. Prisene der ser ut til å være rimeligere enn LF.

På menyen til venstre kan man velge hudtype, og få opp anbefalt produkter. Er også rimelige kit, hvis man har lyst å teste ut.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Men hovedproblemet er jo at jeg ikke er helt sikker på hudtypen da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...