Gå til innhold

clinique super fit foundation?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_T.k_*
Skrevet

Hei.

Jeg har veldig lyst å bestille clinique superfit foundation fra nettet? Er den noen som har prøvd den, er den bra?

Vet dere om noen billige nettsteder som selger den?

Jeg vet ikke helt hvilken farge jeg skal velge, er lys i huden, men ikke veldig lys. Jeg bruker medium light i mineral foundation, vet noen hvilken farge som ville passet best?

Tenker at jeg skal bestille den fra strawberry.net hvis jeg ikke finner noen billigere, men der er det så mange farger å velge mellom:S

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har prøvd så og si alle foundationer fra clinique, også den.

alle har veldig lett dekkevne - og finishen varer ganske kort ifht endel andre produkter jeg har forsøkt.

jeg sluttet med clinique fordi det gav meg blank hud og tilstoppede porer - sistnevnte skjer med alt flytende for min del.

fordelen er at den er god for sensitiv hud.

så hvis du har veldig tørr og nesten plettfri hud(noe jeg hadde før)så er det verdt forsøket, men ellers ville jeg nok forsøkt noe annet.

har selv gått over til id`s matte mineralfoundation fra strawberrynet - den gir mindre blankhet og de oppstoppede porene forsvinner etter bare noen dager.

jeg kunne ikke ha den vanlige til id, derfor prøvde jeg lenge clinique i både foundation og pudderform uten å bli fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...