MellonCollie Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Barnehagen arrangerer juletrefest i dag, og vi skal kjøpe en gevinst til utlodning - ca 50 kroner. Nå står det rimelig stille her...hva kan være passende å kjøpe? Og skal gevinsten pakkes inn etterpå? :klø: Ahh, livets store problemstillinger
Gjest Gjest_Hallo_* Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Blank på hva du kan kjøpe. En mulighet er jo et par flaks-lodd. Spennende gave. Gaven skal nok pakkes inn. Det har i allefall vært vanlig på de juletrefestene jeg har vært :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Er gevisten til barna eller til de voksne da? Til voksne kan det være en god pose kaffe, lys og servietter, en liten eske sjokolade, telysestaker eller f eks spisebrikker. Til barna, så blir det jo litt anneledes. Da blir det tegnebøker, farger, en bok eller noen leker.
MellonCollie Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2010 Det er ikke sagt noe om hvem gevinsten er til - derfor jeg ble sånn i tvil.. men er vel da typisk "til hele familien" som blir mest riktig. Flaxlodd var jo ikke så dumt! Kom gjerne med flere innspill også
Rosalie Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har vært p åen del juletrefester oppigjennom, og gevinstene er ofte Twist-pose, tegneblokk med fargeblyanter, barnebøker, småleker. Ikke pakk den inn, evt. kun i gjennomsiktig cellofan eller noe.
Jade Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Hvis det er en juletrefest i barnehagen, så er vel gaven til barna? Kan ikke skjønne noe annet? Voksne klarer seg vel uten gave, dette er en kveld for barna! Kjøp en leke eller tegnesaker. Twist-pose er ikke noe gøy for barn.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Tvist er ikke gøy for foreldrene hvis barna får det på kvelden heller!
Leanne Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 kjøp sånne freia sjokolade hjerter... Det er vel godt for både barn og voksne Det er vel de som kjøper lodd som vinner antar jeg.... om det er barn eller voksne...
MellonCollie Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2010 Takker for alle svar! Det er en godis-fri barnehage til vanlig, så jeg var ikke så klar for å kjøpe sjokolade - endte opp med et malerskrin og et flaxlodd. Da kan det passe litt til både voksen og barn. Pakket det inn i litt celofan med et fint bånd. Blir nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå