Gjest Zirine Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Jeg kan ikke fordra gåter - eier ikke tålmodighet, dessuten er det kjedelig. Men jeg vil gjerne vite svaret på denne. Kanskje dere kan finne det ut for meg, dere som er såååå flinke :D Her kommer den: 1. Fisk, men ingen fjord 2. Vidde, men ingen rein 3. Brud, men ingen kjole. Det skal bli navn på et sted, og et mannsnavn.
Arwen Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Fikk litt sånn Kvitebjørn kong valemoen assosiasjoner her jeg, skal tenke litt på det... :D
bippbipp Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 nÅ blir jeg sittende å gruble i hele kveld...svar da, hvis noen kan den. Legger ut en annen gåte så lenge jeg, så har vi 2. Regner med at den er for lett, men naboen min skjønner den ikke D =navn på en by
bippbipp Skrevet 29. august 2003 #7 Skrevet 29. august 2003 Ja. Står i x-ordleksokonet at det er en by, kommune..men er allikevel ikke sikker. Er ikke Stord egentlig et sted?? Noen som vet? Dessuten påstår naboen min ar Drøbak er en by..det har da alltid vært et sted. Har det ikke..
Gjest Zirine Skrevet 29. august 2003 #8 Skrevet 29. august 2003 = Stord ( Stor D) Åh.. det var svar på DIN gåte! Pokker - jeg vil ha svar på MIN!!!
bippbipp Skrevet 29. august 2003 #9 Skrevet 29. august 2003 Åh.. det var svar på DIN gåte! Pokker - jeg vil ha svar på MIN!!! Har sittet sammen med naboen siden halv ti og grublet over gåten din, Zirine. Sendt den videre til ca. 10 andre i tillegg..ingen svarer jo..bare MÅ ha svaret på denne gåten...
bippbipp Skrevet 30. august 2003 #11 Skrevet 30. august 2003 sfhøHGOØIhgvøhbøjnhflknlnøkjhzcxoxøihhvjhbeflkNLKmLØZmø>MNnxlkjnyfytKHJFDUHDGULhbgdbghgftgr :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: grgggG :evG :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: FHGASF :evil: :evil: :evil: il: :evil: :evFFil: :evil: :evil: :evil: RYTGYGG INGEN DER UTE SOM HAR SVARET ELLER??????????????????????????????????????????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå