Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det jeg kan bidra med selv?

har gått tidligere til hudpleie men det er for dyrt!

er det noen andre som har funnet ut en billigere løsning og event. gode sminke produkter?

brukte en del sminke før men sida hudleieren sa at det ikkje var bra for huden slutta jeg...

men føler meg ikkje bra uten.. noe av meg som mangler

er det noen andre med andre erfaringer?

jeg får raskt kviser og betendelser i huden. som og er veldig irriterende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå bruker ikke jeg sminke.

men har tørr på hud på hender og det klør og de sprekker.har brukt snoopie krem til det og syns henda mine blir fine ut av det.

Gjest mymlen
Skrevet

sørg fo bruke produkter uten sls (sodium laurent sulfate) som virker uttørrende på huden. du finner det i alt fra såpe og dusjgele til sjampo.

Skrevet

ok noen kremmer til ansiktet da?

Skrevet

Om du får kviser så har du nok fet underhud, så ikke bruk kremer mot tørr hud. Decleor hydra floral skal visst gi mye fukt uten å klogge porer.

Skrevet
nå bruker ikke jeg sminke.

men har tørr på hud på hender og det klør og de sprekker.har brukt snoopie krem til det og syns henda mine blir fine ut av det.

et annet tips for tørre hender er av merket mentoliatum som inneholder kamfer og som finnes på apoket 1 :)

Skrevet

Decleor hydra floral hvor får jeg kjøpt denne?

Skrevet
Decleor hydra floral hvor får jeg kjøpt denne?

hei:)

du kan kjøpe Decleòr hydra floral kremen billigst på cheapsmells.com:

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...ers&id=9513

anbefaler også å kjøpe Decleor cleansing milk. rens er viktig!

en god peeling er også et must hvis du vil ha vekk døde hudceller:)

Skrevet
hei:)

du kan kjøpe Decleòr hydra floral kremen billigst på cheapsmells.com:

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...ers&id=9513

anbefaler også å kjøpe Decleor cleansing milk. rens er viktig!

en god peeling er også et must hvis du vil ha vekk døde hudceller:)

er det noen andre som har hatt samme problem?

har prøvd mange dyre produkter men vet ikkje helt..

hvordan bruker jeg da rense melken og hvordan bruker jeg peelingen?

er det en spess rensemelk jeg bør ha?

Gjest Gjest_pingpong_*
Skrevet
er det noen andre som har hatt samme problem?

har prøvd mange dyre produkter men vet ikkje helt..

hvordan bruker jeg da rense melken og hvordan bruker jeg peelingen?

er det en spess rensemelk jeg bør ha?

Det kan hende du ikke brukte kremer som passet din hud. Ikke tro at billige kremer er bedre ennå iaf :)

Rensemelk bruker du hver morgen og kveld når du vasker ansiktet. Bare bruk den som vanlig såpe, masser godt inn. Den vil fjerne sminke også. Decleor Cleansing Milk

Peeling kommer ann på hvilken du bruker, har du sensitiv hud, prøvd Matis Delicate Peeling Cream, om du ikke er så sensitiv prøv MD formulations face & body scrub. Enzympeeling skal ligge på huden og gjør alt arbeidet selv, vanlig skrubb masseres inn i huden og begge skal vaskes av. 1-2 ganger i uka.

Skrevet (endret)

tusen takk

men hvordan finner jeg ut om jeg har sensitiv hud eller ikkje?

jeg vet jeg har tørr hud det er kun de dei hudpleierne har fortalt meg.

men vet ikkje noe om sensitiv eller ikkje

vil bare få vekk urenhetene og betendelsene samt kvisene som ingen andre på min alder har...

argh!

det jegh ar kjøpt hos hudpleieren er et merke som heter

nimue

der har eg

exfoliating enzyme (peeling)

active lotion (for å fete huden min)

moisturiser pluss (dagkrem)

og

conditioner

alt dette har jeg fra før

tilreknet sum av det hele er 2000

og det har jeg ikke råd til i det lange løp

har sluttet å bruke desse...

så bruker ingenting nå

Endret av jente_83__
Gjest Gjest_pingpong_*
Skrevet

Om du reagerer med svie,kløe og/eller rødhet ofte av produkter, så er sannsynligheten stor for at du er sensitiv.

Men ser du skriver exfoliating enzyme, den bruker nok samme metode some matis sin.

Nimue produktene du har inneholder mye AHA syrer, disse fjerne døde hudceller, så har du gått på produktene lenge? Kanskje du får for mye av syrene også, så du bør nok få deg en dagkrem uten de syrene som har i oppgave å kun gi fukt. Som decleors hydra floral.

Hvilken rens bruker du?

Gjest Gjest_pingpong_*
Skrevet

Ah, ser nå at du sluttet med produktene. La meg omformulere meg selv, er det lenge siden du sluttet med de? Og du bruker absolutt ingenting nå?

Skrevet

jeg bruker da nimue

cleansing gel

men synest den fjerner dårlig øyen sminken so da bruker jeg

loreal eye and lip make ut remover

og babyolje om det er noe jeg ikkje får helt vekk..under øynene.

det bruker jeg når jeg bruker sminke

sluttet helt og bruke sminke etter at ho sa at det skadet huden min og at huden ikkje var vandt til sminke...

derfor sluttet jeg på dagen som såg skikkelig rart ut...

hehe

jeg har sluttet i 3 mnd.

eller mer...

men om den er så bra kanskje jeg skal prøve den igjen..

bare i noen mnd..

er bare litt dyrt

koster vell nermere 500 denne flasken og..

husker ikkje om det var kløe eller noe på denne...

har prøvd så mange produkt og kastet mye penger ut av vinduet at det egentlig er en skam..

prøvde meg og på mary kay produkter og andre innen hud

Gjest Gjest_pingpong_*
Skrevet

Du bør bytte rens til cream/milk konsistens istedet for gel. Gel er mer for veldig fete hudtyper generelt.

Mary Kay er helt håpløse på hudpleie synes jeg. Har en "nattkrem" jeg fikk i julegave, skulle tro det var Rosebud! :)

Forstår at du er veldig skeptisk til å kjøpe nye produkter etter så mange penger har gått tapt, men en mildere rens og fuktighetskrem tror jeg du kan ha veldig godt av.

Jeg skriver litt hvordan du kanskje kan prøve deg frem uten å kjøpe for mange nye produkter, og heller bruke opp de gamle.

Dag:

Rens med en mild rens (decleor cleansing water/cleansing milk)

Påfør litt av Nimue Conditioner og la den synke inn mens du feks pusser tenner

Påfør dagkrem (feks hydra floral som har blitt snakket om)

Etter dette igjen når alt har sunket inn, og om du skal være ute, bør du også påføre en krem med solfaktor. Jan Marini har en som er god.

Natt:

Rens med evt sminkefjerner, deretter cleansing milk

Bruk toner på en bomullsdott (tonifying lotion)

(2-3 ganger i uken kan du legge inn Active Lotion før kremen)

Påfør Moisture Plus

Ezympeeling 1-2 ganger i uken, og gjerne fuktmaske når du føler huden trenger fukt asap.

Cleansing Milk skal man bruke toner etterpå, for å opprettholde PH'en i huden, og fjerne rester. Cleansing Water er utrolig mildt og du trenger ikke vann, den kan brukes alene.

Så, om du skal prøve noe ala dette, med Decleors produkter, så har de nå tilbud på 400ml flasker på FeelUnique. Disse vil vare i evigheter. Betal i GBP, ikke NOK, og kjøp ett produkt om gangen. Da får du hver pakke under 200kr (gratis frakt) og du slipper toll/moms. Hydra Floral koster også under 200,- hos Cheapsmells, her betaler du noen småkroner i frakt.

Har du foresten kontaktet hudpleieren som ga deg Nimue i første omgang?

Skrevet
Du bør bytte rens til cream/milk konsistens istedet for gel. Gel er mer for veldig fete hudtyper generelt.

Mary Kay er helt håpløse på hudpleie synes jeg. Har en "nattkrem" jeg fikk i julegave, skulle tro det var Rosebud! :)

Forstår at du er veldig skeptisk til å kjøpe nye produkter etter så mange penger har gått tapt, men en mildere rens og fuktighetskrem tror jeg du kan ha veldig godt av.

Jeg skriver litt hvordan du kanskje kan prøve deg frem uten å kjøpe for mange nye produkter, og heller bruke opp de gamle.

Dag:

Etter dette igjen når alt har sunket inn, og om du skal være ute, bør du også påføre en krem med solfaktor. Jan Marini har en som er god.

Natt:

Påfør Moisture Plus

Ezympeeling 1-2 ganger i uken, og gjerne fuktmaske når du føler huden trenger fukt asap.

Cleansing Milk skal man bruke toner etterpå, for å opprettholde PH'en i huden, og fjerne rester. Cleansing Water er utrolig mildt og du trenger ikke vann, den kan brukes alene.

Så, om du skal prøve noe ala dette, med Decleors produkter, så har de nå tilbud på 400ml flasker på FeelUnique. Disse vil vare i evigheter. Betal i GBP, ikke NOK, og kjøp ett produkt om gangen. Da får du hver pakke under 200kr (gratis frakt) og du slipper toll/moms. Hydra Floral koster også under 200,- hos Cheapsmells, her betaler du noen småkroner i frakt.

jeg har ikkje kontaktet henne ennda

tenkte jeg skulle gjøre litt undersøkerlser selv slik at jeg hadde noe å gå ut etter i steden for å ende opp å bare kjøpe det hun gir meg... men vite litt selv.

har ikkje så mye penger for tiden og mindre skal det bli. derfor er jeg veldig sparsomelig for tiden.

jeg har ikkje visa for tiden så kan ikkje bestille... kanskje jeg får det til på andre måter må undersøke...

jeg har brukt rensegelen idag tidlig og den dagkrem og fuktighetskremmen...

gir de en siste sjangse...

men bruker da ikkje den sprayen...

hvordan er det når jeg bruker badstu 2 ganger i uka og peeling?

Skrevet

Drikk mye vann (minst to liter rent for dagen) og ta omega 3. Jeg merket forskjell etter en måned :) Mye sunnere hud

Gjest Gjest_pingpong_*
Skrevet

Hva tenker du på da med badstu og peeling?

Etter badstu bør du klaske litt kjølig vann i ansiktet for å lukke porene også påføre litt fuktighetskrem. Om du tenker på å ta peelingen etter badstu så kan du jo prøve. Da vasker du huden litt med rens, tar på peeling, etter den er ferdig og skylt vekk tar du på fuktighetskrem. For å ikke overstimulere huden er det lurt å hoppe over morgenvasken, om du tar peelingen senere på dagen.

Og ta Inga sitt tips. Litt tran evt og masse vann kan virkelig hjelpe, smører huden innenfra :)

Skrevet
Hva tenker du på da med badstu og peeling?

Etter badstu bør du klaske litt kjølig vann i ansiktet for å lukke porene også påføre litt fuktighetskrem. Om du tenker på å ta peelingen etter badstu så kan du jo prøve. Da vasker du huden litt med rens, tar på peeling, etter den er ferdig og skylt vekk tar du på fuktighetskrem. For å ikke overstimulere huden er det lurt å hoppe over morgenvasken, om du tar peelingen senere på dagen.

Og ta Inga sitt tips. Litt tran evt og masse vann kan virkelig hjelpe, smører huden innenfra :)

kan du sende meg linkene på det jeg trenger på feel.... sida..

prøver å se litt men det er så mye at jeg blir forvirret..

har bestilt ansikt kremmen fra den andre siden.. trenger bare de tingene du skrev opp til meg på den andre siden.. alle produktene..

Skrevet (endret)

Dag:

Natt:

Påfør Moisture Plus

da har jeg bestilt de produktene du framhevet til meg... sjønte ikkje at det gikk ann så men jeg fant det ut... har best 2 ting nå men den andre cleasing water den var tom så den må jeg bestille senere..

samt såg et godt tilbud på sminke fra No7 mineral sminke (powder foundation t 119!

dette blir en dyr mnd! knis!!

trenger jeg og kjøpe begge deler

cleansing milk/water? eller er det nok med 1 av de?

peelingen skal jeg bruke den jeg har? prøver den litt til

Endret av jente_83__

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...