Veronal Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Når trenger man å bruke bøyle-BH? Gir bøyle-BH bedre støtte til alle bryster eller er bøyle-BH designet for bryster som henger litt for å løfte de opp litt? Hvis man *plutselig* ( ) ikke har bryster som henger lenger - vil bøyle-BH fremdeles være det rette å bruke? Håper det er noen som skjønner hva jeg mener... Det finnes jo hovedsakelig bøyle-BH på markedet, så det ville jo vært enklest å fortsatt kunne bruke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg bruker bare bøyle bh - rett og slett fordi de sitter bedre og fordi jeg synes de er mer behagelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Har aldri tenkt over at bøyler kunne ha noe me å henge ned å gjøre, jeg har alltid brukt bøyle, uten at noe henger spesielt mye, grunnet at de, som nevnt, sitter bedre, og er behagelige. (Ja, jeg har prøvd en uten, og likte det ikke, og helt ærlig, ser nesten ingen uten i butikkene jeg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. august 2003 #4 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg bruker bare bøyle bh - rett og slett fordi de sitter bedre og fordi jeg synes de er mer behagelige. Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2003 #5 Del Skrevet 1. september 2003 Bøylen i Bh'n er der for å gi brystet en rundet form - den hjelper bh'n å holde på formen, eneklet og greit. I tillegg gir den god løft! Bøyler er en absolutt fordel! Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 Vet du hva, jeg har faktisk tatt ut bøylene etterhvert jeg. Etter en stund pleier de å "gnage" seg ut av stoffet i den ene kanten, så har jeg en bøyle-ende som driver og stikker... Ikke noe behagelig. Jeg kunne jo kanskje sydd den på plass, men det gidder jeg ikke. Synes ikke det har noe å si for formen om jeg har bøyle i BH'en eller ikke (men så har jeg jo ganske flotte pupper også, da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå