Gå til innhold

Twilight New Moon på dvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sen om å kaste meg på bølgen, men nå er jeg TOTALT HEKTA!!

Akuratt sett den første i serien, og vet jo at nr to allerede er gått på kino, men det fikk jo ikke jeg med meg...

Er sååå klar for New Moon nå, :popcorn: men når kommer den på DVD??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke kommet med noe utgivelsedato ennå desverre.

Skrevet

Det pleier vel bare å ta et par mnd før filmer kommer ut på DVD. Et sted så jeg at det sto juni men det synes jeg er litt lenge når den kom på kino i november. Når den første filmen kom på kino i januar, så kjøpte jeg DVDen i april. Så håper den kommer snart!

Skrevet

I Oslo går ihvertfall New Moon på kino enda!

Skrevet
Det pleier vel bare å ta et par mnd før filmer kommer ut på DVD. Et sted så jeg at det sto juni men det synes jeg er litt lenge når den kom på kino i november. Når den første filmen kom på kino i januar, så kjøpte jeg DVDen i april. Så håper den kommer snart!

i juni 2010 kommer 3`eren på kino da! :enig:

Skrevet

Oi oi, tusen takk for svar!! :)

Gleder meg allerede, hvis det bare gikk 3 mnd sist gang så er det kanskje "bare" en mnd igjen da :danse:

Skrev også mld til cdon.com, fikk svar i dag at de ikke hadde fått en utgivelsesdato enda, så må kanskje smøre meg kraftig med tolmodighet :sukk:

her jeg bor går den ikke på kino lenger, hadde den det hadde jeg satt benket der nå :popcorn::fnise:

Skrevet

Det tar som regel mer enn et par mnd. før de kommer på DVD. Den siste Harry Potter-filmen kom 4-5 mnd. etter den gikk på kino. Så du får nok smøre deg med tålmodighet, ja, TS! :)

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Twilight: New Moon skal ifølge Nordisk Film Distribusjons nye innsalgsbrosjyre lanseres på BD og DVD 28. april 2010, mens den tredje filmen Twilight: Eclipse kommer på kino 2. juli 2010 og på BD og DVD i mars 2011.

Skrevet
Den kommer på dvd den 15 mars 2010.

Hvor har du den informasjonen fra? På Play.com står det 22 Mars, og det er veldig sjelden filmer kommer ut i norge før i england.

Skrevet

Nå står det på platekompaniet sine sider at New Moon kommer ut 20.mars.

Skrevet

hører nå på bok 3 ; Eclipse og Bella, i desperasjon, kysser Jacob. Fyttirakker'n for et kyss. Huff, dette må sees!

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg gleder meg gleder meg :danse:

Har heldigvis fått sett New moon nå, men ser den mer eller gjerne igjen!! :enig:

Kjempelenge til 3èrn kommer, men har fått lånt meg alle bøkene, så nå er det bare å sett igang :tommelsmil:

Og er det kommet lanseringsdato, skal der endelig forhåndsbestilles :jepp:

• 2 uker senere...
Gjest Twilightfan
Skrevet
Twilight: New Moon skal ifølge Nordisk Film Distribusjons nye innsalgsbrosjyre lanseres på BD og DVD 28. april 2010, mens den tredje filmen Twilight: Eclipse kommer på kino 2. juli 2010 og på BD og DVD i mars 2011.

Er du HELT sikker ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...