Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Har et nyttårsforsett om å begynne å lese engelske bøker, så har sett litt rundt og funnet noen bøker jeg kunne tenkt meg å lese: Dead until dark ( første bok i True Blood-serien) Slumdog millionaire A walk to remember PS! I love you The secret life of bees The Secret Dreamworld of a Shopaholic Ok, det er kanksje ikke de dypeste bøkene, men husk på at jeg knapt har lest en engelsk bok før :rødme: Så spørsmålet mitt er om dere har lest noen av disse bøkene, og hva dere syns om dem ? Noen bøker dere spesielt anbefaler/fraråder meg å lese ? Skriv gjerne en liten kommentar/terningkast
Bloodless Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 PS, I Love You er herlig. Lettlest og fin. Både lo og gråt da jeg leste den.
venus_ Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Har et nyttårsforsett om å begynne å lese engelske bøker, så har sett litt rundt og funnet noen bøker jeg kunne tenkt meg å lese: Dead until dark ( første bok i True Blood-serien) Slumdog millionaire A walk to remember PS! I love you The secret life of bees The Secret Dreamworld of a Shopaholic Ok, det er kanksje ikke de dypeste bøkene, men husk på at jeg knapt har lest en engelsk bok før :rødme: Så spørsmålet mitt er om dere har lest noen av disse bøkene, og hva dere syns om dem ? Noen bøker dere spesielt anbefaler/fraråder meg å lese ? Skriv gjerne en liten kommentar/terningkast Den eneste jeg har lest av disse er The secret life of bees. Veldig bra bok, som jeg anbefaler deg å lese Filmen var også bra.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Har et nyttårsforsett om å begynne å lese engelske bøker, så har sett litt rundt og funnet noen bøker jeg kunne tenkt meg å lese: Dead until dark ( første bok i True Blood-serien) Slumdog millionaire A walk to remember PS! I love you The secret life of bees The Secret Dreamworld of a Shopaholic Ok, det er kanksje ikke de dypeste bøkene, men husk på at jeg knapt har lest en engelsk bok før :rødme: Så spørsmålet mitt er om dere har lest noen av disse bøkene, og hva dere syns om dem ? Noen bøker dere spesielt anbefaler/fraråder meg å lese ? Skriv gjerne en liten kommentar/terningkast Og jeg har lest de to første! Dead until dark synes jeg var veldig bra. Begynte å se serien, og ble hekta på den, så begynte å lese bøkene og. Vanligvis liker jeg ikke at bøkene er såpass forskjellig fra serien, men i dette tilfellet synes jeg det faktisk er helt greit, fordi det blir såpass store forskjeller. I boka handler det bare om Sookie, så alt det om vennene og resten av Bon Temps i serien er ikke med i bøkene. Men anbefaler den! Slumdog millionaire (boken heter egentlig Q&A, men byttet navn etter at filmen kom) synes jeg også var bra. Lenge siden jeg har lest den nå, men om du likte filmen kommer du helt sikkert til å like boken, boken er alltid best!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Slumdog Millionaire- god bok, men veldig annerledes enn filmen. Det var det mest fascinerende med boka, synes jeg. The Secret Life of Bees- veldig god bok, anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå