Gå til innhold

Terningkast/kommentar til disse bøkene ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et nyttårsforsett om å begynne å lese engelske bøker, så har sett litt rundt og funnet noen bøker jeg kunne tenkt meg å lese:

Dead until dark ( første bok i True Blood-serien)

Slumdog millionaire

A walk to remember

PS! I love you

The secret life of bees

The Secret Dreamworld of a Shopaholic

Ok, det er kanksje ikke de dypeste bøkene, men husk på at jeg knapt har lest en engelsk bok før :rødme:

Så spørsmålet mitt er om dere har lest noen av disse bøkene, og hva dere syns om dem ? Noen bøker dere spesielt anbefaler/fraråder meg å lese ? Skriv gjerne en liten kommentar/terningkast

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS, I Love You er herlig. Lettlest og fin. Både lo og gråt da jeg leste den.

Skrevet
Har et nyttårsforsett om å begynne å lese engelske bøker, så har sett litt rundt og funnet noen bøker jeg kunne tenkt meg å lese:

Slumdog millionaire

A walk to remember

PS! I love you

The secret life of bees

Ok, det er kanksje ikke de dypeste bøkene, men husk på at jeg knapt har lest en engelsk bok før :rødme:

Så spørsmålet mitt er om dere har lest noen av disse bøkene, og hva dere syns om dem ? Noen bøker dere spesielt anbefaler/fraråder meg å lese ? Skriv gjerne en liten kommentar/terningkast

Den eneste jeg har lest av disse er The secret life of bees. Veldig bra bok, som jeg anbefaler deg å lese :) Filmen var også bra.

Skrevet

Slumdog millionaire

A walk to remember

PS! I love you

The secret life of bees

Og jeg har lest de to første!

Dead until dark synes jeg var veldig bra. Begynte å se serien, og ble hekta på den, så begynte å lese bøkene og. Vanligvis liker jeg ikke at bøkene er såpass forskjellig fra serien, men i dette tilfellet synes jeg det faktisk er helt greit, fordi det blir såpass store forskjeller. I boka handler det bare om Sookie, så alt det om vennene og resten av Bon Temps i serien er ikke med i bøkene. Men anbefaler den!

Slumdog millionaire (boken heter egentlig Q&A, men byttet navn etter at filmen kom) synes jeg også var bra. Lenge siden jeg har lest den nå, men om du likte filmen kommer du helt sikkert til å like boken, boken er alltid best! ;)

Skrevet

Slumdog Millionaire- god bok, men veldig annerledes enn filmen. Det var det mest fascinerende med boka, synes jeg.

The Secret Life of Bees- veldig god bok, anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...