MIKKELBRUD Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Hei, nå har vi begynt å telle timer..... Alt er klart og vi har bare oss selv og barna å tenke på til i morgen. Ville bare "smette innom" og takke dere alle sammen for mange gode tips i forberedelsene til bryllupet og for all omtanke og trøstende ord da jeg ventet fortvilet på brudekjolen min :D Det har vært utrolig nyttig og koselig å være inne på forumet sammen med dere! Vel, i morgen er vår store dag, og jeg skal selvfølgelig komme tilbake med referat og bilder etter hvert! Stor klem fra meg
September Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Vil bare ønske deg en fantastisk dag imorgen!! Gleder meg til å se bilder!!
orakel Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Lykke til :D Håper du og din tilkommende får en strålende dag.
Gjest Tex Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 Lykke til!!! Kos dere masse, håper dagen blir perfekt!! Klem Tex
Gjest Tabby Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Gratulerer så mye med dagen. Kos dere masse. Og nyt kjolen som endelig er her. :D
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #10 Skrevet 31. august 2003 Gratulerer med overstått bryllup og som frue. Lykke til videre i ekteskapet. Klem fra Merete
Scorpina Skrevet 31. august 2003 #11 Skrevet 31. august 2003 Vel overstått feiring og jeg håper festen, gjestene, maten, kjolen - - ALT var helt til forventningene deres :D De varmeste gratulasjoner fra meg Scorpina
Tyren Skrevet 31. august 2003 #12 Skrevet 31. august 2003 Selv om jeg har sendt deg lykkeønskninger pr mail, så føyer jeg meg til alle gratulantene her også!!!!!! Håper dere hadde en strålende dag, som stod til alle forventningene!!!! Kjolen din var jo bare såååå utrolig vakker!! Stor klem!
Gjest sunshine-t Skrevet 31. august 2003 #13 Skrevet 31. august 2003 GRATULERER SÅ MYE MED VEL OVERSTÅTT!!! Håper dagen deres ble perfekt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå