Gå til innhold

Til mannfolket!

galskap

Anbefalte innlegg

Det er ikke feighet det er frykt for at den andre personen skal synes at du maser og at den andre personen skal bli lei av deg. Derfor prøver du å spille cool og ikke virke desperat.

Er det ikke da noe som er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar:) vil si meg enig med gjest her.. er snakk om voksne folk. en tilbakemelding kan umulig være så vanskelig.. la meg sette det litt mer i perspektiv da; du får positiv tilbakemelding, og virker som begge vil treffes igjen. så dør det ut? jah det har nå skjedd.. synes det må være lettere å si ting som det er, slippe maset og la folk slippe uvitenheten.. men der er visst ikke alle enige med meg.. jeg vet at jeg ikke gidder å mase og ringe og stå i for å få ett svar.. da kan det være det samme=) takker for svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Jeg lurer egentlig litt på hva du ønsker jeg trådstarter? Du vil at han skal ta initiativ til å treffes igjen, men du er ikke ute etter noe mannfolk. Med denne holdningen er det faktisk ikke rart at alt bare dør ut, da han som mann kanskje ser etter noen, og tolker det dithen at så lenge du ikke er mer pågående, så er du kun ute etter bekjentskaper/venn, noe han ikke er.

Jeg selv som mann har gjort dette før, altså hatt samtaler med det kvinnelige kjønn, der jeg kunne tengt noe mere, men ikke hun. Det ble naturlig å bare la det dø ut, da jeg har nokk bekjentskaper og hun tydeligvis ikke var keen på noe mer.

La det gå, om DU vil treffe en mann, eller HAN vil treffe deg, så vil en av dere sørge for at dere treffes. Hvis dette ikke skjer, så er det bare å kutte kontakt. Unntaket her er 2 ekstremt sjenerte personer som ikke tør å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...