Gjest TS Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 I dag ble det brudd. Jeg er lei meg nå. Vi fant ut at vi ikke passet for hverandre, det skar seg. Han er verdens fineste person, ærlig og oppriktig. Så det går ikke på at han har vært en drittsekk om noen skulle lure på det. Noen som har konkrete råd til hvordan man kommer seg over sorgen? Tips til hvordan jeg kan gjøre hverdagen litt lettere? Jeg prøver i hvert fall nå å kutte ham helt ut. Slettet bilder av ham, nummeret hans. Egentlig alt for å ikke tenke på ham. Noe mer jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jeg holder på å gå av skaftet av samme årsak. Jeg har aldri tenkt så mye på en person i løpet av en dag, det er jeg sikker på. Gi deg tid til å gråte og savne... Og så er det viktig å gjøre det du elsker å gjøre. være med venner, være ekstra flink til å pleie hud, hår osv
Gummiloppa Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Har det akkurat sånn selv om dagen Ubeskrivelig vondt, føler jeg bare eksisterer... Vil bare at det skal gå over!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 psykologen jeg gikk til tidligere ga meg et tips om dette. og det var å finne flest mulig ting du har vært sinna,irritert på han osv.ta frem det negative.ikke lett.men værd et forsøk.
Gummiloppa Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 psykologen jeg gikk til tidligere ga meg et tips om dette. og det var å finne flest mulig ting du har vært sinna,irritert på han osv.ta frem det negative.ikke lett.men værd et forsøk. Det er litt vanskelig når du ikke finner noen negative sider...
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Vært igjennom det samme selv, og det finnes ikke noe verre enn å miste noen. Det vil mest sannsynlig være fælt en god stund, men det hjelper med et godt støtteapparat, venner og familie. Om du ikke vil fjerne alle spor fra forholdet deres, så lag et album eller legg minnene i en eske som du legger et utilgjengelig sted. Da får du gått igjennom både tanker, følelser og perioder og samlet de på ett sted, for så å legge alt til side og starte på nytt. For meg var også trening en fin måte å "glemme" litt på, og å få ut aggresjon/frustrasjon/energi. Det å snakke om følelsene hjelper også til en viss grad, ikke steng det inne i deg. Gråt, skrik, slå om nødvendig (helst ikke på noen da =p). Desverre kan det ta lang til å komme over x-en uansett hva man gjør, TID er nok nøkkelordet.. Men ikke bli sittende inne alene, gå ut og treff folk!
Gjest Gjest_prinsesse_* Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 I dag ble det brudd. Jeg er lei meg nå. Vi fant ut at vi ikke passet for hverandre, det skar seg. Han er verdens fineste person, ærlig og oppriktig. Så det går ikke på at han har vært en drittsekk om noen skulle lure på det. Noen som har konkrete råd til hvordan man kommer seg over sorgen? Tips til hvordan jeg kan gjøre hverdagen litt lettere? Jeg prøver i hvert fall nå å kutte ham helt ut. Slettet bilder av ham, nummeret hans. Egentlig alt for å ikke tenke på ham. Noe mer jeg kan gjøre? Det ble slutt mellom meg og han, - jeg ble utrolig lei meg siden han er perfekt for meg :/ kanskje skjebnen senere sier at han ikke er det? men, - jo, hva gjorde jeg? jo, jeg meldte meg på nettdating, så det hjalp å bytte fokus. flørte og få et nytt blikk på andre gutter og må kutte ut kontakt med han ja! er vondt men best!!!! eg sletta alle bilder, kastet osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå