Gå til innhold

Permanent Makeup

Anbefalte innlegg

Gjest Verdens lykkeligste
Skrevet

Åååå... jeg er så fornøyd!!

Denne uken har jeg endelig tatt meg råd til permanent makeup. Har hatt lyst på det lenge, og har sjekket litt rundt i de forskjellige salongene. Bestemte meg til slutt for en salong som jeg har hørt masse positivt om. (+at de hadde -20% på behandlingene nå)

Tok full pakke.. eyeliner, lipliner og bryn. Fargen var ganske intens de første tre dagene, men det ble jeg jo opplyst om på forhånd.. nå har fargen litt sånn den skal være og resultatet er helt nydelig!!! Hadde aldri trodd at det ville se så naturlig ut. Man kan nesten ikke se at det er tatovert hvis man ikke vet det.

Jeg er så GLAD!!!!! :) dette skulle jeg gjort for mange år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva betalte du for dette dA?

Skrevet
Hva betalte du for dette dA?

Som nevt over var det 20% nå, så for alt sammen batalte jeg 5700,-

og i den prisen er det også inkludert en garatis etterfyll :)

Gjest Frk.Banan
Skrevet

Det kunne jeg tenkt meg oxo - spes bryn&lepper. var det veldig vondt?

Skrevet

Nei, fikk bedøvelse, så det var ikke vondt i det hele tatt.

Skrevet

Det var veldig billig! Tror det koster rundt 3500-4000 bare for bryn her jeg bor. Kunne tenke meg å ta eyeliner og lipliner også. Har hatt bryn i 2 år.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Åååå... jeg er så fornøyd!!

Denne uken har jeg endelig tatt meg råd til permanent makeup. Har hatt lyst på det lenge, og har sjekket litt rundt i de forskjellige salongene. Bestemte meg til slutt for en salong som jeg har hørt masse positivt om. (+at de hadde -20% på behandlingene nå)

Tok full pakke.. eyeliner, lipliner og bryn. Fargen var ganske intens de første tre dagene, men det ble jeg jo opplyst om på forhånd.. nå har fargen litt sånn den skal være og resultatet er helt nydelig!!! Hadde aldri trodd at det ville se så naturlig ut. Man kan nesten ikke se at det er tatovert hvis man ikke vet det.

Jeg er så GLAD!!!!! :) dette skulle jeg gjort for mange år siden.

hvorfor gjorde du det?? betaler du så mye for at det skal se ut som om du går med sminke hele tiden? er du så stygg? unnskyld..

Hilsen 12-åringer

Skrevet
hvorfor gjorde du det?? betaler du så mye for at det skal se ut som om du går med sminke hele tiden? er du så stygg? unnskyld..

Hilsen 12-åringer

Fordi hun ikke leker voksen med mamma sitt sminkeskrin. :)

Dessuten ser ikke permanent makeup ut som om du er skikkelig sminket, det er veldig subtilt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Fordi hun ikke leker voksen med mamma sitt sminkeskrin. :)

Dessuten ser ikke permanent makeup ut som om du er skikkelig sminket, det er veldig subtilt.

1. Når man er voksen burde man vel klare å sminke seg selv?

2. Er plastisk kirug nødvendig?

3. Jeg bruker ikke sminke, og har aldri prøvd det :)

4. :nei:

Skrevet

PM er ikke for å se sminket ut, men for å fremheve din naturlige skjønnhet.

Men hvorfor diskutere det med 12-åringer?? burde dere ikke heller gå å se på barne-tv? ;)

Skrevet
1. Når man er voksen burde man vel klare å sminke seg selv?

2. Er plastisk kirug nødvendig?

3. Jeg bruker ikke sminke, og har aldri prøvd det :)

4. :nei:

Jo, man klarer nok å sminke seg selv, men når man uansett bruker det daglig, hvorfor ikke få det gjort permanent? Nei, man går ikke til en plastisk kirurg for å få permanent sminke. Du lærer nok mer om sminke etterhvert som du vokser opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...