Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ungdomsskoletiden flyr fort, fikk jeg høre, men hvordan kan 3 år fly fort tenkte jeg? Fløy gjorde den definitift, sammen med de to første årene av videregående. Videregående, hvor alle de store gikk, der hvor det alltid var lenge til man skulle. Plutselig var jeg ferdig med eksamenstiden, og gledet jeg meg til sommeren. Sommeren kom og gikk, plutselig måtte man ha på seg jakke og før man visste ordet av det var høstferien slutt. Jeg hadde gledet meg til å feire bursdagen min, og plutselig måtte jeg glede meg til neste år, for denne års feiring var slutt. Plutselig sto juletreet i stua, og treningsferien rundt årsskiftet som jeg hadde gruet meg litt til, var over før den kom.

Her sitter jeg, 18 år, er snart ferdig med videregående og skal flytte etter sommerferien. Og Gud så mye som jeg har vært igjennom og erfart. Før man vet ordet av det, har jeg full utdanning, og sitter med barn i fanget. Jeg gleder meg til å se hva livet har å by på, men samtidig er jeg redd. Jeg trodde på de som sa at ungdomstiden fløy, men at den flyr så fort, det var jeg ikke klar over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg synes det er godt at tiden flyr, den er noe i at den som står med begge beina på bakken står stille. Vi utvikler oss, vokser og gror, både fysisk og mentalt. Det motsatte er stillstand og kjedsomhet!

Det er som med de som klager over at de blir eldre, med tanke på alternativet foretrekker jeg at jeg blir eldre, og at tiden flyr!

tenk så mye vi rekker oppleve når tiden flyr!

Endret av Miss Puddel
Skrevet

He he.

Bare vent til du blir 40 og det skjer lynfort!

Da går tida fort da. :ler:

Skrevet

En liten morsomhet det hender vi har på mandag og fredag morgen på jobben:

Ja ja, nå er det snart frædda´n!!

Ja, da var det jammen frædda´n igjen gitt, hvor blei det av de andre dagene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...