Gå til innhold

Når kaster du ut juletreet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Treet ble løftet pent ut i går kveld :jepp:

Det var så pent og har bare drysset litt, så det kunne gjerne stått en uke til. :tree:

Men det var på tide å få det ut. 13. dag jul, synes jeg det stort sett begynner å bli på tide å få bort julepynten, men jeg kjenner flere som tar den bort rett etter nyttår.

Står treet og pynten for lenge, er det stort sett fordi folk er for slapp til å ta i et tak. (Noen få tviholder på julen, joda.) Hadde treet stått lenger hos oss, hadde jeg nok fått mange kommentarer på det. Å la juletreet stå til det må kostes ut er ikke noe særlig koselig heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hos oss varierer det. Siden den ene parten er vant med å treet stående til midten av januar, og den andre ikke er så interessert, så blir treet stående en god stund. Det lengste det har stått er til 20. januar. Muligens blir det stående lenger i år.

Skrevet

Her ble det kastet ut mandag. Jeg elsker å rydde vekk jula, må jeg innrømme. Få alt tilbake til det normale igjen. Jeg blir så møkka lei av jul når den på et vis har vart siden slutten av oktober.

Skrevet

Jeg ryddet bort det meste av jula 1. nyttårsdag. Har igjen noen lys i et par vinduer, pluss en julegardin på kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...