Gå til innhold

Når kaster du ut juletreet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bruker å kaste det ut ca 2. januar, men har sett folk som har det helt til slutten av januar.

Så når kaster dere ut juletreet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis 13. januar (20.dag jul), men i år gikk det ut 6. januar.

Skrevet
Vi bruker å kaste det ut ca 2. januar, men har sett folk som har det helt til slutten av januar.

Så når kaster dere ut juletreet?

I år kastet vi det ut 3. januar for det drysset veldig. Vi gjør det vanligvis i begynnelsen av januar en gang. Den første uken eller noe.

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Til søndag.

Drysser ikke overhode. Og kattungen elsker det, så da får det bli litt ekstra :)

Endret av Huffsa
Skrevet

Vi hiver det vanligvis 7. januar, men i år har verandadøra frosset fast, så vi kaster det når vi får åpnet døra :fnise: Kan ikke ta den ned trappeoppgangen, blir bare rot av det :P

Skrevet

I samband med sonens födelsedag/bursdag i början av januari. Det blir julgransplundring/juletrefest på kalaset och både kalas och jul städas ut tillsammans.

Skrevet

Jeg ville ha kastet ut treet 13. dag jul eller 20. dag jul, men treet mitt drysset så fælt og ble helt vissent, så det måtte dessverre ut i romjula :) Neste år skal jeg prøve å få det til å vare litt lenger :)

Skrevet

kasta det ut på lørdagen som var.

Skrevet

Juletreet ble kasta ut i natt. :( Skulle gjerne hatt det i hus til 20 dag jul, men det ble ikke sånn i år.

Skrevet

Plastikkjuletreet vårt ble pakket ned i dag.

Kom hjem i går kveld etter 3 uker hjemme :)

Skrevet

Har tenkt å ta det søndag. Da legger jeg plast-treet på loftet :goodbye:

Gjest Cupcakes
Skrevet

vi tok vårt søndag som var nå vi :) og i fjor tok vi det også første helgen i januar. synes det er litt trist å pakke ned julepynten og sette ut treet, men litt deilig også da.. hehe.

Skrevet

Regner med det blir søndag. Pleier hive det ut en ukes tid uti januar, men har ikke ork til å ta det etter jobb så det blir vanligvis første eller andre helga i januar, litt ettersom når i uka nyttårsaften er.

Skrevet

Jeg hev det ut lille julaften :fnise: Holdt på å bli totalt sinnssyk av dryssinga, at katten klatret i det og at hunden spiste tre julekuler... (Han SPISTE dem. Tygget dem i seg og svelget. Men det var ikke glass, bare tynn plast, så det gikk bra).

Gjest negasjon
Skrevet (endret)

Jeg kasta juletreet ut i 1998.

Men ikke som naboene som kastet det rett ut av vinduet og det havnet på fortauet. Dagen etter krangelen lot de som om ingenting hadde skjedd, og renovasjons-etaten henta treet.

Jeg har ikke juletre fordi jeg reagerer allergisk, men er usikker på om det kan være allergi mot julestjerne, så jeg har ingen av delene, men pynter litt likevel, mest med det ungene har laget da de var små. Med appelsin med nellikspirer, noen duker og lys er det litt jul her likevel.

...nei, jeg har ikke tatt bort juledukene, jeg venter til det blir søl på dem...jeg er egentlig ikke husmortypen, og synes det var en jobb å stryke dukene før jul så jeg lar de ligge så lenge de er rene.

:sjenert:

Endret av negasjon
Gjest negasjon
Skrevet
Jeg hev det ut lille julaften :fnise: Holdt på å bli totalt sinnssyk av dryssinga, at katten klatret i det og at hunden spiste tre julekuler... (Han SPISTE dem. Tygget dem i seg og svelget. Men det var ikke glass, bare tynn plast, så det gikk bra).

:skratte:

Gjest bare bea
Skrevet

Kaster det ut når de begynner å bli oransje i fargen. Har da faen meg betalt 600 kroner for det og når julekulene og de derre corny fuglene med mangfoldige centimetere med halefjær er fjerna blir det et alternativt klatrestativ for kattene.

Skrevet

Juletreet skal bort idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...