Gjest Atacand Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg skal snart i barnedåp til mitt barnebarn,en jente og lurer på om dere har noen forslag til gave til henne. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 "Den store sangboka" eller "Den store eventyrboka" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 Hånd- og/eller fotavtrykk i støpestein, bronse eller krystall? http://www.lifestone.com/ Vi ga det til niesen til min mann, og det var stor suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har nettopp kjøpt presang til et tantebarn. Kjøpte ei sølje som hun kan bruke på bunad seinere + et smykkeskrin i sølvplett (finnes også i tinn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Et halse kjede eller armebånd.... Sparebøsse... sølvkopp..(min mamma ga sin gammle til min eldste sønn..graverte bare navnet hans under hennes... Da har han noe personlig fra mimmi ) En peramentrull i sølv(sånn til å dåpsattesten inni) eller så er jeg veldig glad i den store sangboka, gonatt eventyr osv.. Blir brukt masse her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #6 Del Skrevet 30. august 2003 Hva med å åpne en konto og sette inn penger der, det er noe hun sikkert ville blitt veldig glad for når hun blir eldre. Da kan du sette inn noen kroner til bursdager ol, og hun vil få en litt enklere start på det voksne liv når hun blir eldre. Det gjorde mine foreldre til mine barn, og det er ikke store summene de setter inn, men det blir litt over alle de årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. august 2003 #7 Del Skrevet 30. august 2003 Smokker fra MAM med navn på? 200 kr Teppe fra Babyshop med navn, fødselsdag/vekt/lengde? 600 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 30. august 2003 #8 Del Skrevet 30. august 2003 Noe inngravert, kanskje? Eller en tallerken med navn og dato malt på. Sånn at det blir litt personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 30. august 2003 #9 Del Skrevet 30. august 2003 Et epletre eller annet frukttre? Noe brodert, personlig noe? F.eks. klokkestreng m fødselsdato, vekt, lengde, kl.slett og dåpsdato? Sølvramme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amidala Skrevet 30. august 2003 #10 Del Skrevet 30. august 2003 Hvis jeg skulle ønske noe jeg hadde fra min bestemor, så kunne jeg ha tenkt meg et litt unikt smykke, med en inngravering på. Kanskje en type amulett med plass til bilde :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #11 Del Skrevet 30. august 2003 Et gullkjede med hennes stjernetegn som anheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 30. august 2003 #12 Del Skrevet 30. august 2003 Et gullkjede med hennes stjernetegn som anheng. Jeg fikk det, bortsett fra at det var sølv da, når jeg var liten. Kjempefint, er fortsatt yndlingssmykket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 31. august 2003 #13 Del Skrevet 31. august 2003 hva med å kjøpe en stjerne til henne? litt utenom det vanlige, men ganske søtt syntes jeg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. september 2003 #14 Del Skrevet 1. september 2003 Sølv teskje, som hun kan fortsette å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. september 2003 #15 Del Skrevet 1. september 2003 Noe du kan få tak i likt til kommende barnebarn og syns jeg, mine har fått armbånd med inngravert navn av sin mormor og morfar. Det er så kjekt når alle tre har fått det samme, og det er noe de har som minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå