Gå til innhold

Jeg vil ha tips om dåpsgave.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Atacand

Jeg skal snart i barnedåp til mitt barnebarn,en jente og lurer på om dere har noen forslag til gave til henne.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp kjøpt presang til et tantebarn. Kjøpte ei sølje som hun kan bruke på bunad seinere + et smykkeskrin i sølvplett (finnes også i tinn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

Et halse kjede eller armebånd....

Sparebøsse...

sølvkopp..(min mamma ga sin gammle til min eldste sønn..graverte bare navnet hans under hennes... Da har han noe personlig fra mimmi :) )

En peramentrull i sølv(sånn til å dåpsattesten inni)

eller så er jeg veldig glad i den store sangboka, gonatt eventyr osv.. Blir brukt masse her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hva med å åpne en konto og sette inn penger der, det er noe hun sikkert ville blitt veldig glad for når hun blir eldre. Da kan du sette inn noen kroner til bursdager ol, og hun vil få en litt enklere start på det voksne liv når hun blir eldre. Det gjorde mine foreldre til mine barn, og det er ikke store summene de setter inn, men det blir litt over alle de årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et epletre eller annet frukttre?

Noe brodert, personlig noe? F.eks. klokkestreng m fødselsdato, vekt, lengde, kl.slett og dåpsdato?

Sølvramme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ønske noe jeg hadde fra min bestemor, så kunne jeg ha tenkt meg et litt unikt smykke, med en inngravering på. Kanskje en type amulett med plass til bilde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gullkjede med hennes stjernetegn som anheng.

Jeg fikk det, bortsett fra at det var sølv da, når jeg var liten. Kjempefint, er fortsatt yndlingssmykket mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe du kan få tak i likt til kommende barnebarn og syns jeg, mine har fått armbånd med inngravert navn av sin mormor og morfar. Det er så kjekt når alle tre har fått det samme, og det er noe de har som minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...