Gjest Vilma Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Når jeg installerte Windows 7 mistet jeg minnekortporten, jeg vil tro det er drivere som mangler? :klø: Hvordan får jeg fikset dette?
talin Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 USB kort leser eller intern? Fulgt det med driver CD til den?
Gjest Vilma Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 USB kort leser eller intern? Fulgt det med driver CD til den? Ikke usb, bare en slik du setter kortet rett inn i. Nei, det fulgte ikke med driver CD.
talin Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Ikke usb, bare en slik du setter kortet rett inn i. Nei, det fulgte ikke med driver CD. Altså en som er bygget inn i maskinen? Da høres det ut som om det er en driver på hovedkortet som mangler. Merke på kortleseren?
Gjest Vilma Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Ja en som er bygget unn i maskinen. Merke, tja si det, hvordan vet jeg det?
Zzyzx Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hvilket merke og hvilken modell er maskinen din?
Zzyzx Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Den er ikke helt ny, tror jeg. Finner ikke noen drivere til annet enn Vista på HP sine hjemmesider, men du kan faktisk prøve å bruke Vista-driverne. Klikk deg videre herfra: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...dSubCatId=18703 Det fullstendige produktnummeret bør stå på et klistermerke på undersiden av laptopen.
Gjest Vilma Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt hva det er jeg skal laste ned, jeg finner noen drivere, men hvilken driver er den rette?
Zzyzx Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Det burde stå noe om kortleser, men på engelsk. Jeg tok en tilfeldig modell i 6700-serien, og der fant jeg "Ricoh 5-1 Card Reader Driver". Det er nok noe sånt du skal ha.
Gjest Vilma Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Aha. Da prøver jeg å finne noe slikt, takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå