Gå til innhold

Side eller Marmaris

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg ELSKER tyrkia, men er ikke særlig bereist...Kun vært i Alanya mang en gang...År på år....Og trives!!! Trives godt!!!! MEN, kanskje prøve noe nytt i år? Ja hvorfor ikke......Forsøker å søke på hoteller på de ulike reisearrangørene og lurer derfor på hva dere anbefaler av Side eller Marmaris? Eller noen av de andre mindre stedene?

Vi er vant til alanya, stor by, mye shopping og mye liv...... Kriteriene til en ferie er nettopp mulighet for sol og strand, gjerne sandstrand, men også mye shoppingmuligheter uten å måtte ta buss hit og dit.....

Om du er imot Tyrkia, trenger du ikke svare, vil gjerne ha svar fra dere som kan anbefale et sted for oss. vi er et par på 28 år, så ingen vill festing, heller strand og shopping:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_meg
Skrevet

Hei!

Jeg har vært i Marmaris to ganger ( det var riktig nok i 1999 og 2000), og likte meg veldig godt der :-) Der har de kjøpesenter ved strandpromenaden, samt at du kan ta en kort busstur til nabobyen Icmeler, hvor det er et par store marked + handlegate.

Min svigerinne var i Side i sommer (2009), men likte seg ikke spesielt godt ( fordi det var en liten by og at de ble lurt til å betale mer enn de hadde spist for på restaurantene).

Men folk er jo forskjellige - og man kan være uheldig hvor som helst.

Vet ikke om jeg var til så mye hjelp, men.. God tur - hvor enn det måtte bli :-)

Skrevet

Jeg har vært begge steder, og synes helt klart Side var mye koseligere. Er litt billigere der enn det er i Alanya også. Er mye mer sjarm der! :)

Skrevet

Har kun vært i Marmaris av de to, men likte meg ikke særlig der. Har dog vært i Alanya, og synes Alanya var å foretrekker. I år reiser vi til Side og har hørt mye fitn om stedet. Gleder meg masse, tror det er en kosligere plass å besøke rett og slett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...