Gå til innhold

Til alle skaphomser og andre om dere vil..

Fremhevede innlegg

Gjest girl2010
Skrevet

Jeg bare lurer på et par ting. Mange homser lever i forhold med en dame fordi de gjemmer seksualiteten sin av forskjellige grunner. Men det jeg ikke klarer å skjønne er HVORDAN klarer de ha sex med en jente? Kline med henne, ha samleie, kose klemme osv.. når det er gutter man liker!?

Jeg bare tenker, om det hadde vært meg som var gutt og homo, da hadde jeg hatt jævlig problemer med å hatt meg med ei jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare lurer på et par ting. Mange homser lever i forhold med en dame fordi de gjemmer seksualiteten sin av forskjellige grunner. Men det jeg ikke klarer å skjønne er HVORDAN klarer de ha sex med en jente? Kline med henne, ha samleie, kose klemme osv.. når det er gutter man liker!?

Jeg bare tenker, om det hadde vært meg som var gutt og homo, da hadde jeg hatt jævlig problemer med å hatt meg med ei jente!

Hvordan vet du hvordan du hadde oppført deg om du hadde vært homo? :ler: Hørt om biseksualitet? Kvinner er da ikke så ekle? De fleste homser klarer å ha sex med damer, men de tenner mer på menn, og det er dem de forelsker seg i. De færreste homser er SÅ homofile at de regelrett blir kvalme av tanken på fitte.

Gifte homser er nok biseksuelle (foretrekker sex med menn, og forelsker seg i dem), men de klarer å ha sex med damer. Dessuten så betyr kanskje forholdet til kona mye for dem. Kanskje de har mye til felles og er glade i hverandre? Dessverre så har nok en del av dem homsesex BAK ryggen til kona. Og i enkelte tilfeller så har de nok ikke sex med kona i det hele tatt (hvis de er et eldre par o.l.) Men i dag er nok de fleste menn og kvinner sammen med det kjønnet de foretrekker. Heldigvis.

Seksualitet er ikke så svart og hvitt. Hadde det det vært det, så hadde mange folk hatt en langt klarere bilde av sin seksualitet og ikke giftet seg. Forresten, de fleste heteromenn hadde nok klart å ha sex med en mann i den rette settingen. T.o.m. kjæresten din. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...