Gjest MrsL Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt disse? I Oslo eller i Trondheim og omegn http://www.dittbryllup.no/artikler/sko_200...3/images/17.jpg
Armonia Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 Vet ikke hvor du får kjøpt de, men ville bare si at de var utrolig stilige :D
Scorpina Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Hvis du vet hvordan merke/produsent de skoene er....så kan du vel kanskje søke på nettet og finne ut noe der?? Og ja - driiitlekre sko!!!! :D
Gjest MrsL Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 Merket er Venus og modellen er OLIVIAE - for de som skulle ønske å vurdere dem til seg selv Takk for rosende omtale De passer så utrolig godt til min 2rads - strasstiara og strassarmbånd som jeg skal ha i bryllupet, ikke sant?
verene Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Kjempelekre sko! :D Får håpe du finner dem, kan dessverre ikke hjelpe deg selv.. Skulle ønske jeg hadde føtter til å gå med sånne flotte, høye hæler jeg.. *sukk*
Gjest MrsL Skrevet 29. august 2003 #6 Skrevet 29. august 2003 Kan du ikke det da? Vi klarer det vi vettu Fant ingenting på nett om dem nå når jeg tok en rask runde for å titte :cry: Kan kanskje be en brudesalong bestille dem for meg, men det er jo litt greit å prøve dem først for å se at dem passer og at de ikke minst passer i fargen til kjolen, men det ser sånn ut på bildet av dem da.........
Snorkie Skrevet 29. august 2003 #7 Skrevet 29. august 2003 Du kan iallefall bestille dem Her. De ligger under Bridesmaids helt nederst. Men det er vel en fordel om du finner de i Norge så du får prøvd dem først
stinina Skrevet 30. august 2003 #8 Skrevet 30. august 2003 Jeg var å tittet etter sko i dag. Og da så jeg skoene du du snakker om. Og det var i oslo (grensen). Det heter grensen skotøymagazin.
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2003 #9 Skrevet 30. august 2003 Tuuuuuseeeeeeeen taaaakk På tide å ringe broren min i Oslo da og avkreve en gjentjeneste Du så vel tilfeldigvis ikke prisen?
Gjest Tex Skrevet 30. august 2003 #10 Skrevet 30. august 2003 Ring til Ditt Bryllup og hør på hvem som forhandler dem. Det kan jo hende de selges i Trondhjem også, vettu.... Litt greit å få prøvd først kanskje...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå