Gå til innhold

sko

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor du får kjøpt de, men ville bare si at de var utrolig stilige :D

Skrevet

Hvis du vet hvordan merke/produsent de skoene er....så kan du vel kanskje søke på nettet og finne ut noe der??:)

Og ja - driiitlekre sko!!!! :D

Skrevet

Merket er Venus og modellen er OLIVIAE - for de som skulle ønske å vurdere dem til seg selv :)

Takk for rosende omtale :) De passer så utrolig godt til min 2rads - strasstiara og strassarmbånd som jeg skal ha i bryllupet, ikke sant?

Skrevet

Kjempelekre sko! :D

Får håpe du finner dem, kan dessverre ikke hjelpe deg selv..

Skulle ønske jeg hadde føtter til å gå med sånne flotte, høye hæler jeg.. *sukk* :roll:

Skrevet

Kan du ikke det da? Vi klarer det vi vettu :)

Fant ingenting på nett om dem nå når jeg tok en rask runde for å titte :cry:

Kan kanskje be en brudesalong bestille dem for meg, men det er jo litt greit å prøve dem først for å se at dem passer og at de ikke minst passer i fargen til kjolen, men det ser sånn ut på bildet av dem da.........

Skrevet

Du kan iallefall bestille dem Her. De ligger under Bridesmaids helt nederst. Men det er vel en fordel om du finner de i Norge så du får prøvd dem først :)

Skrevet

Jeg var å tittet etter sko i dag. Og da så jeg skoene du du snakker om. Og det var i oslo (grensen). Det heter grensen skotøymagazin.

Skrevet

Tuuuuuseeeeeeeen taaaakk :):):):)

På tide å ringe broren min i Oslo da og avkreve en gjentjeneste :)

Du så vel tilfeldigvis ikke prisen?

Skrevet

Ring til Ditt Bryllup og hør på hvem som forhandler dem. Det kan jo hende de selges i Trondhjem også, vettu....

Litt greit å få prøvd først kanskje...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...